lunes, diciembre 22, 2008

Jigoku Shoujo Futakomori i la super salutació del Voltor!

Holaaaaa!!

avui com que m'he llevat tard he fet un munt de coses de casa i demà ja aniré a fer el treball de paleografia i on sigui. avui he fet intensiu de 7 episodis seguits de Jigoku Shoujo Futakomori. kin final! xDDD jejejeje... ara mateix començaré la tercera temporada!!! quina intriga! xD... el que començaré també el drama de Jigoku Shoujo, pq té pinta d'interessant, ara que m'he vist les dues temporades. xDDD *O*

també cal dir que ja m'he llegit el vol 4 de Detective Ritual, tant interessant com sempre, i que es queda encara més interessant... ara, a esperar que els japos recopilin més volums! també tinc pendent de llegir la saga de The ring, que vaig agafar a Cornellà i que demà aniré a tornar. espero que d'aki 1/2horeta pugui llegir-me algun volum ^^.

i com que hi ha 3 eps més de Himitsu, doncs els bxaré xD jejeje d'aki al 26... encara queda!! ^.^

ah! ja m'he llegit el primer capítol de la nova serie de l'Arina i mola molt!! a l'estil de sempre, no com aquella porqueria de Mistress Fortune! ¬.¬ em va desagradar molt! si la publiquessin aqui seria la unica que no em compraria xDDD. també he descarregat els vol 2 al 5 de Private prince, per llegir-ho quan tingui ganes de llegir-lo xDDD. i he llegit el primer volum de Lost + Brain, i si, sembla tantíssim a Death note que flipes xDD. pero quan la treguin m'esperaré a que els hagin tret tots tres o dos per anar al mercat de sant antoni i pillar-los x 4 o 5 euros ^^.

a la tarda, he anat a de nou a comprar amb mon pare... avui el tio no para de tocar els collons fent-me anar a comprar aqui i allà sense deixar-me fer res de res!! que si fes això que si fes allò! sort n'he tingut que ma àvia li ha fet anar a correus, i clar, que el torracollons no sap anar sol i m'hi ha fet anar, però com que s'ha enrotllat com 1 persiana, doncs no hem pogut veure el Salvatge... si més no, hem vist el Voltor que ha fet una supermega salutació q m'ha fet molta gràcia. per més conya, ara, el torracollons numero 2 vol que jugui amb ell pq està malalt!!! ¬_____¬ grrrrrr! quin dia! deixeu-me estar!! vull autobus! manga, anime, drames!! llibertat!!! ¬________________¬

No hay comentarios: