domingo, diciembre 21, 2008

Imatge de Nadal, Compres del mercat de Sant Antoni i el bus d'avui!

Holaaaaaaa!!

avui m'he llevat i havia decidit agafar el bus de les 10.10 q ha vingut a les 10.25 quasi i jo congelant-me ¬.¬

total, que tenia x triar el Va de guapo 2 o el Juan i de seguida ha estat: el Juan xDDDD jejeje... m'ha dit hola efusivament i he saludat dient: ei! al q paxava x l'altra banda i ma dit holaaaaa *O* q mono xDDD total, que he nat al mercat buscant algun numero del Kenshin però tant sols trobava el 6,11,14 i 25. sort q el 25 li faltava! xDDDD aixi que de regal de nadal xl meu germanet, el 25 del Kenshin! xDDD
i llavors, he anat a pels meus xD:

** Detective Ritual vol 4 (per 8 euros *O*)
** Ikigami vol 4 (9 euros! ^^)
** School Rumble vol 12 (6,50 ^^).
mola, m'he quedat satisfeta xDDD. aixi que... he anat a pel metro i estava distreta llegint Detective Ritual 4 i miro i dic: ah, encara queda! i un rave, quan torno a mirar estava a pl-de sants i he hagut de bxar a santa eulalia, donar la volta i tornar enrera!!! U___U quina pena! no m'havia paxat mai en el metro... ¬.¬ aixi que he perdut un 50 als nassos... amb la tonteria... q em sembla q era el Calvo malvat ¬.¬ i llavors, va i una senyora em diu que segui amb elles... m'assec i m'explica q es la mare d'un conductor de la SS xDDD i q el va de guapo, q era el que venia era molt amic del seu fill xDDDD jajajajaja que bo... i jo pensant: qui seràaaa? :O i llavors, l'altra iaia deia que el seu fill també era conductor de la SS xDDD i que la seva filla es diu Cristina i la senyora Anna li diu: oh! q viu a Sant Feliu la seva filla? i la senyora li diu: no, a Molins. pq? i li diu: no, pq el meu fill diu q sovint en porta una de sant feliu q es diu Cristina... xDDDD i jo pensant: li parla de mi a sa mare??? qui és aquest? xDDDD total, ve el Va de guapo i li diu: hola i tal a ella xDDD i quan marxem ja, estant a Sant Feliu, es gira i em diu adeu. i jo li dic adeu a la senyora Anna...quina gràcia xDDD. quin autobusero deu ser el seu fill? que sigui de Torrelles... habitual del collblanc, el 57 i el 51 i q em porti sovint... ni idea! xDDD

i bé, ja està... m'ha fet una gràcia, aixo xDDDD jajajajaja :P
apa, doncs a veure si a la tarda anem a fer la visita al Jose Luis *O*

com podeu veure per fi he esbrinat com posar una imatge i li he donat un toc Nadalenc al blog ^^ quina ilusió *.*

i a la tarda, hem tornat amb el Jose Luis *O* l'hem trobat!!! a la darrera va la vençuda!! duia el 50 de les 19.15! xDDD *O* i s'ha posat supercontent amb el nen de l'Emma. ara,ell si que s'ha portat com una molt bona persona que és de esperar a que marxi el bus del Calvo Malvat per parar a la parada parada pq l'Emma pogues bxar bé el carro ^^. jeje... ell sí q es considerat amb els demès. a més de dir-nos adeu efusivament dd el bus ^^ jeje.
i m'ha fet gràcia l'Edu saludant dd el bus... feia temps q no el veiem al 64 xDDDD jejeje :P

i ja està... xDDD no tinc res més a dir ¬.¬

No hay comentarios: