martes, diciembre 23, 2008

Nou uniforme dels autobuseros! la camisa mola! (la jaqueta no xD)

Holaaaa!!

avui ha estat un dia de mitjes patacades xDDD. començo pel principi. volia agafar el Pepón a la plaça pq aixi veia si realment estava de nou oberta la carretera, pero no sabia si estaria el sudaca o el punyeteru enlloc seu... però en veure un bus gris he pensat: potser si, va... i era el Pepón *O* jejeje...i jo seuper contenta amb el Pepón ^O^ i després he anat a la biblio de lletres i va, i està tancat l'accès a la uni! si la biblio esta oberta però les portes de la uni tancades com carai volen que entrem!!!? total, que com q tenia la opció de la biblio d'història on tenien 3 possibles llibres xl tema, he anat a història, que si que estava obert i he trobat un dels autors, petrarca. aixi que el treball el començaré per Petrarca i després ja buscaré Boccaccio i Dant i les altres questions... ¬.¬ quina kk... xD aixi que quan ho tenia enllestit he pensat: el primer que paxi xD he vist el Gos, que me le quedat mirant x veure si em saludava o em girava la cara i ma saludat!!! ooooh! i el Punyeteru ^^. i llavors, amb el 51 ha vingut l'Antonio, que com que le cridat jo, ma parat davant meu!!! ^O^ i ma contestat i tot!!! uoh! ^^ i me posat a llegir el 2n volum de the ring ^^. interessant! ^^ i llavors he bxat al mas llui x vere si tenien el meu comic de Reborn però res, q han passat d'ell i no li han portat. casualment sabia que havia sortit Reborn el divendres i ja l'ha reclamat però fins dilluns o dimarts que ve res... q li portaran amb el 12 del Bobobo... T.T bé, en tindré 2 de cop xDDDDD jajajajaja :P i ma donat les gràcies x anari xDD jeje *O* també li havien portat Otomen pero ja el tenia xD jeje... ara ja sé que li portaran Otomen habitualment! *O* i després he anat amb mon germà a comprar el regal de Nadal per mon pare, els avis i la tieta. aixi q hem sortit de casa i hem vist el Pèls 2 que cantava i ballava al bus!!!! *O* oooh! xDDD es nota que és època de Nadal! XDDD jejeje...
i ja està ^^ m'ha fet molta gràcia la superconversa de la Eli i el Pepón xDDDD :P a veure si aquesta tarda veig aquell amb la camisa nova *O* la vull veure!!! tant horrorosa és??? :O fins que no la vegi no opino! xDDD jejejeje *O*

a la tarda he anat a Cornellà amb el tram pq x molt que esperava el Bigoti no venia i si anava abans no era x esperar-me l'estona que duia xD aixi que x anar, en 10min stava alla xD i he agafat The ring 2 i he tornat els que tenia. després he perdut tots els autobusos i trams possibles en sortir de la biblio i he esperat com 1 pringada fins que ha vingut la T2. he anat al pont d'esplugues i he nat a la biblio d'esplugues a x un parell més de llibres xD.
després, encara he arribat i el Mandonguilla venia tard i com que fotia fred, dic, va, ja que no va ple del tot... l'agafarem... i el tio fotia unes frenades que ti cagues... ja podia conduir millor, no?? a sobre que va superlent a sobre, fot frenades destrossa esquenes com la Destroyer!! en arribar al Walden hem vist el Jose Luis amb el 64 ^^ i l'Edu xDDD x 2n cop xD. i després, per la finestra he vist el Julián amb la camisa nova!!! oooooh! mola! és gris!!! juju aixi que l'home de la tarda que duia la camisa nova era ell xDDDD jajajaja :P pero no queda horrorosa ni res, el que és horrorós és l'abric. aixi la camisa gris fa conjunt amb el verd i gris del bus. ^^ ben pensat xDDD ^^ juju... i ma xocat que el Cigró ha saludat amb la mà quan m¡ha enxampat cotillejant a veure qui duia la camisa nova!!! jajaja.. quina gràcia... doncs bé, posaré els conductors del dia... i a veure si demà puc anar amb aquelles al bus ^^ (i si no la duia, m'ho ha semblat pq era fosc xDDDD jajajaja :P).

també, quan mon pare m'ha obligat a acompanyar-lo a comprar ¬.¬ paper d'embolicar regals hem vist un altre, el que jo pensava que portaria la camisa nova ^^ jejeje... i ma fet gràcia pq ma enxampat mirant-lo xDDDDD. jajaja :P i ma saludat amb la mà ^O^

també avui he començat el drama de You're under arrest. q són 9 episodis, em sembla ^^. jeje de 45 minuts cadascun. la noia que fa de Miyuki em sona d'haver-la vist en un drama posterior però ara no sabria dir quin... U___U ara no em surt!!! ^^

No hay comentarios: