sábado, diciembre 27, 2008

Maria Sama ga miteru Haru (final)

Holaaaaa!!

avui per fi he acabat de veure la segona temporada de Maria sama, que ma deixat amb 1 cara de: i ja està??? O___O però buenu. després em miraré el primer OVA i demà ja seguiré amb els demès xDDD. aixi que hauré acabat alguna de les coses xD...

també miraré el primer eps de Kuroshitsuji, a veure què tal està ^^

he vist el trailer de Minami-ke Okaeri... uf... com la tercera sigui tant dolenta com la segona (q em va costar prou feina de mirar sencera xDDD) doncs ja veurem... li donaré una oportunitat ^^.

i a veure si puc acabar amb la primera temporada de Neo Angelique ^^ que em queden 3 episodis xDDDD. ^^

avui he agafat el bus, x anar amb el sr.Mandonguilla... q estava molt content i avui no ha fet frenades mortals. ho ha fet bé ^^.
i x tornar, el Bigoti 4, que ha admés que és lent i impuntual i a+a+ m'ha saludat i tot!!! O___O m'he quedat: alucino!!! em contesta!! mola xDDD. el iaio del que men fotia aquell dia amb l'emma m'ha fet mirada fulminant xDDDDD i el Brincos ma saludat!! *O* oooh! jejeje és el 2n cop ^^. i he vist el borde del Gabriolo xDDD que ja l'havia vist pel carrer al mati xDDDDDD :P
i ja està... ^^ pq he nat a donar una volta amb la Vane... ma xocat aixo de despedir-se amb 2 petons xDDD no hi tinc costum xDDD :P les demès si... pero jo nop XD. ella sen nava a sopar amb el nou manso... a veure com li va xDDD. :P

au, doncs no ha paxat res més xDDD la frase del dia: "es que que yo sepa no podemos volar" xDDDDDDDDD jajajajajajajjaajajjajajaa... m'ha encantat xDDD. ^^

apa, doncs ja seguiré, segurament dilluns. ^^ ah! i després m'acabaré de llegir el vol 18 de Nana que està molt interessant!!! *O* jejeje ^^ però fa uns salts endavant i endarrera que em deixen molt descolocada!! U__U

au, que vaig a sopar! avui toca Marmitako!! ^^ a veure quin gust té.

No hay comentarios: