viernes, noviembre 28, 2008

Novetats de manga i la primera reunió amb la profe del CAP

Bé, holaaaaaa!!!

avui he aprofitat x fer neteja, rentadores, fregar i també per anar al mas llui a comprar els meus manga encarregats de planeta xD jojojo... q x 1 cop.... han arribat el dia en que han sortit!!!! siiiiii! *O*

tinc:

** Neuro vol 12 (que bé! ja m'ha canviat el vol defectuós *O*)
** Bobobo vol 11 (siiii! novetat d'avui el dia!!! *O*)
** Hot gimmick vol 8 (yay! el primer que em llegiré... d'aqui res xD)

i ja està... no+ que pensava: m'encantaria ensenyar-li les novetats aixi. i faig la pose... doncs en aquell moment passa pel carrer i es queda mirant les meves novetats xDDDD jajajaja... que bo... quina gràcia... *O* m'ha fet ilusió xD

aquesta tarda aniré a la reunió amb la profe de l'institut Olorda U__U quina por!! segur que em diu que he de donar classes a 3r d'ESO!!! nooooooo! U__U a veure què em diu. a les 16 he de ser allà U_U (o sigui que marxaré abans... quins nervis U_U em fa molta por U___U).

i quan surti, depen de la hora que sigui... aniré a BCN a x unes quantes novetats xD jajajaja... *vici* sobretot pq vull Midnight Secretary *O* lalala... :P

i ja està. si a la tarda aconsegueixo algo ja ho posaré. sino, la resta de coses, el diumenge!!! jojojo *O*

a la tarda he anat a la reunió amb la tutora del CAP. ha vingut 15 minuts tard. era una senyora aixi mig gran, estranya, activa xD erem 6 persones en un mateix grup. em toca fer classes a nens de 3r d'ESO A amb una noia que es diu Marta que és de Vallirana, la única que no és de Sant Feliu ^^ però és la que en veure-la he pensat: ella amb mi que m'ho paxaré millor xD i ella es veu que ha pensat el mateix xDDDD que bo XD. farem el tema de l'agricultura i el sector primari i ens toca fer de 8 a 10 classes al febrer. anirem d'observadores al desembre i la ultima setmana de gener ^^i el dimecres que ve es el primer dia.. si no tenia coses a fer xDD ara en tinc més. he sortit a les 17.40 xD i quan sortia justament ha paxat el Salvatge xDDD jajajaja... q ha sortit disparat i amb mirada de: no vinguiiiiis xDDD i llavors, x complir el seu somni m'ha vist la Vero i hem estat xerrant 5minuts U_U i ja no he pogut enxampar el Salvatge U___U i a sobre, el Voltor... mala persooooonaaaa! aixi que x no poder burxar, me ne nat cap a casa i he anat a comprar al Condis i al DIA amb mon pare xD jejeje... hem comprat molts iogurs x tot el mes! xD jejeje *O* i ens ha comprat 1 pasteta *O*

i ja està. demà a veure com va el recorregut que hem de fer x la bcn medieval xD a veure a veure... xD jejeje *O* i demà a la tarda, farem una visita al Jose Luis i el seu 57 de les 17.20 ^^ he convençut l'Emma... jojojo :P pq li he dit que el Jose Luis mu va dir el dilluns... i que li feia ilusio... i que com que aquesta setmana el seu nen té otitis no sap si se l'emportarà xD però... que si que sortirem a pujar amb ell al bus i a xerrar amb ell ^^ (i si em trobo el Salvatge... XDDD)

No hay comentarios: