jueves, noviembre 27, 2008

Segon dia d'alucina amb el bus O___O i Evil Spirit 05

Holaaaaa!!

es que no sabia què posar de títol xD aixi que... ^^

avui, al matí he fet els deures de llatí i els de lite i també he vist Evil Spirit 05, 4 episodis! xDDD jajajajaa... es que es molt addictiva xD. i després, x anar a classe, he agafat un cop més, el bus del Brincos 3. que m'ha dit holaaaa! *O* i jo li he dit holaaaa *O* supersatisfeta. m'he assegut a dalt x estar més a prop de la calefacció, q em moria de fred després d'esperar a la parada (no pq ell vingués tard sino pel fred que feia!! ^^). i m'he posat a "avançar" més llatí, per si de cas, l'Helena avançava més. però hem estat dues a classe, aixi que ha fet repàs la profe pq ja veia que sino ens puliem tot el text i el temari xDDD. :P però m'he divertit molt amb la Iris a lite i a llatí amb la Iris i la Yaiza (a llati erem 3 xD). i m'ha fet ilusio que quan he mirat x la finestra he vist el Pepón *O* Pepóooon! m'ha fet ilusió veure't xDD. i que el Brincos 3 em somrigués quan li he somrigut al baixar les escales ^^ li volia fer adeu amb la mà però he pensat q potser el molestaria i no em tornaria la salutació xDD però si el proper cop em mira li faré adéu amb la mà ^^ (jeje).

i per tornar, la profe de llatí s'ha allargat pq es divertia veient que ja era la hora i jo volia tocar el dos i em feia fer el text a mi!!! T_________T aixi que he sortit tard i a sobre he perdut el bus del Jose luis davant dels nassos, cosa que m'ha fotut encara més. i encara més esperar el 61 que ha vingut 10 minuts tard ¬___________¬ amb el fred que feia!!!! i a sobre duia la calefaccio i sortia aire fred!!! U_____U el que m'ha sorprés és q l'home m'ha saludat molt efusivament i l'he saludat superbaixet i alucinant. i quan he bxat ma dit adeu O________________O

i bé, res més. dir que Evil Spirit 05 té 13 episodis que de subtitulats n'hi ha, de moment, 8 ^^ i q em toca mirar l'episodi 6, que me'l miraré després de sopar xD jajaja... :P

buenu, doncs a sopar s'ha dit!! ah! dissabte al matí no agafaré el bus pq he d'anar al centre de BCN i he de ser-hi en una hora on no hi ha res més que tren, PER DESGRÀCIA. aixi que... amb tota la pena del món hauré d'anar amb el tren. per tornar, ja veurem si vaig a pel 51 de les 14.45 xDDD o bé el tren. ^^ doncs res més!!! (el dissabte de la setmana que ve si que agafo el bus de les 7.40 ^^).

ah! el conductor del dia: el Brincos 3 ^^

No hay comentarios: