domingo, noviembre 02, 2008

Resum de noves llicències

Holaaaa!

després de llegir d'aqui i d'allà comentaré les llicències que s'han fet i si m'interessen o no xD (perquè de les que no coneixia n'he llegit unes pàgines i volums i n'he pres una decisió xD)

** Norma:

- Kimi wa pet (és una de les que li tinc molta mania, a tot déu li encanta però a mi no em va agradar gens els 3 o 4 volums que em vaig llegir per poder-la criticar si no m'agradava).
- Kobato (aquesta al principi em va semblar estranyissima i la Kobato només una noia molt mona però tarada, però en donar-li una segona oportunitat i llegir-la en castellà, la vaig entendre més i la vaig trobar més interessant).
- X blade (kk i més kk... del Satoshi Shiki. em vaig traumar al llegir Kamikaze de la biblio de St.Andreu i no m'agrada. ne bxat el primer vol sense saber l'autor i en veure que era d'ell he pensat: calces, osties, sexe, violacions, baralles i sang i fetge. i efectivament, amb 10 pàgines n'he tingut prou x veure que és més del mateix. el dibuix és guapissim però la història no em crida, per tant, descartada).
- Life: és una altra que em va traumatitzar moltíssim al llegir-la. vaig resistir fins al volum 2. en acabar-lo, que va ser tot un patiment, vaig dir, si la llicencien algun cop no me la penso fer. pq si vull algo es x entretenir-em, no per patir.

** Ivrea:

- Uwasa no midori-kun (Los rumores sobre Midori): aquesta si que me la penso fer. m'encanta. la Midori és supermona i és la obra que més m'agrada d'aquesta autora. més que Get love i més que aquella de Moe Kare (aquesta tampoc me la faria si la treiessin xD. get love si, pero Moe Kare no, es una estupidesa xD).
- Midnight secretary: em va passar 1 miqueta com amb Kobato, al principi vaig deixar-la estar pq no li veia la gràcia, com amb Kindan, però en donar-li una segona oportunitat, m'està agradant i si que la faré.
- Black Bird: aquesta sens dubte, la faré perquè m'encanta xD
- Ai ren shijo shugi: la primera que vaig llegir de la autora, en aquell moment, aquell estiu va ser la meva iniciació al "shojo perver" i per això em va marcar, després d'això vaig buscar la Iori Shigano, la Emiko Sugi i altres del mateix estil. (la Shinjo no, la vaig descobrir amb Ivrea xD). rebuscaré primer els scans que tinc de fa temps per rellegir-la i si em torna a agradar (perquè molts cops mitifiquem series pq si xD) la compraré, sino, es quedarà en 1, vale xD.
- Shiiku Hime: m'encanta, aquest estiu la vaig llegir en anglès i si que la compro. ^^ (al ser 1 vol unic XD).
i dels 4 seinen que han llicenciat, no en poso res pq no m'interessen. un d'ells, Heaven's prison, en vaig llegir 1 vol fa temps i no em va agradar, era traumatic. era del mateix any en que em vaig llegir Life, vitamin i companyia i va ser un estiu de provar series que em va sortit malament xD (tmb vaig provar Jigoku shoujo i em va traumar xD però ara li he donat 1 segona oportunitat i m'garada, encara que la trobo molt trista. aixi que com q mai es pot dir mai, potser, si tenen Life en 1 biblioteca l'agafaré x donar-li una segona oportunitat. ja que cal tenir l'humor necessari pq t'entri un tipus de serie. com Jigoku, estava fotuda i m'ha entrat pq el que menys volia era pervesió, amor i felicitat, volia veure gent més fotuda xDD).

** Panini:

- Rockin' Heaven: aquesta cau segur pq he llegit la meitat i està molt bé XD

però si que hi ha series que per molt que intentis veure-les les deixes pq no hi ha manera, que no t'agraden gens com: Samurai Champloo, Gintama, Naruto i que no entens el seu èxit xD.

i bé, espero que aviat surti el vol 1 de Liar game però tal i com veig les coses potser ja sutrià de cara l'any que ve, com la B log... U___U però buenu...

però buenu, com diuen cadascú té la seva opinió i s'ha de respectar, series que a mi m'agradin poden no agradar a algú altre i viceversa ^.^

i ara, a seguir amb Bleach... q ara que sé que segueix la saga dels Arrancar a l'episodi 191 em queden 7 episodis per arribar-hi xDD i ja duc quasi 10 seguits entre ahir i avui... q em moro d'intriga sobre 1 personatge en concret... aquella noia que jo crec que es la Nel amb la seva forma de Arrancar xD jejeje... serà ella o algun que se li assembla de cara pq no tenia més idees l'autor? xD

ah si! comentar que per fi he acabat la primera temporada de Jigoku Shoujo. que no està malament però no se que dir... és a vegades, una miqueta estranya, però si que et deixa amb ganes de saber què passa. així que ja he començat la segona temporada: Jigoku Shoujo Futakomori.

1 comentario:

Yohishi dijo...

Jo Life me la faré segurisim y Kobato. també, a Life li tinc moltisimes ganes a estat l'unic dorama que he pogut veure sencer (m'ho vaig veure en 2 dies de s'intriga que tenía) i necessit es manga ja!