viernes, octubre 31, 2008

El Saló del Manga i els viatges amb el Salvatge

Holaaaaaaa! *O*

avui estic satisfeta. comencem pel principi.

aquest matí he anat al Saló del manga amb la Tati, si he anat disfressada de Tenma de School rumble (un altre cop xD) i hem hagut de fer 45 minuts de cua x entrar. ^^
allà, hem anat a l'stand de planeta on hi havia merda i mitja on me cagat en tot pq a Princesa Kirara li han dit Princesa Kilala i perque era una merda de mig tomo x 5,95. conclusió: no me l'he comprat, si volen que el compri,serà a meitat de preu al mercat de sant antoni d'aqui un munt de temps, però mentrestant, NO. em nego a comprar algo tan americanitzat com "Kilala". ma matat. aixi que de planeta, no+ he agafat Llegando a ti.

després, hem anata l'stand de norma a comprar Fairy Tail i Nodame, amb les xapes i les dues postaletes, que de veres que són 1 monada (les postals), de xapes no+ m'agrada la de Nodame :P

després d'això buscavem 1 clauer x la Tati però no n'hem trobat cap que li fes el pes. també hem passat x 1 llibreria, de les del voltant i he agafat Sugar Sugar Rune vol 8 x 7 euros ^^ ueeee! (aixi ja està conmpleta ^^ me la llegiré quan acabi amb aquest interessantíssim volum 1 de Midnight children *O*).

total, que llavors, hem buscat l'stand de Filabo i he preguntat quan sortiria el vol 3 de Corazones de Cristal, i m'ha dit la senyora que per Nadal sortiria el vol 3 i el 2 de the Flower Ring. ^^ jeje... i m'ha ofert INVU pero li he dit que fins que no dugui 2 volums o tres que no. i ma dit que per Nadal en tindria 1 més ^^ (aixi que potser l'agafo ^^).

i ja està. després, cap allà les 12.30 hem anat al Burguer de la Farga i nes hem menjat un donuts de xocolata blanca farcit de crema on la xocolata blanca era congelada i la massa i la crema calentes!! boniiiiiisim!!! *O* i tant sols x 1 euro... *O* m'ha encantat... m'he sentit com si estés en 1 episodi de Yakitate Japan menjant algo deliciós *O* jeje

hem anat a buscar el tren i he dinat xD perquè volia anar amb el Salvatge. quan e sortit del tren el Patillut estava allà i penso: si no el miro gaire no em veurà xDD (mentida... ma vist U__U). aixi que he anat a buscar el Salvatge xD jejeje *O* i li dic hola i no em contesta i jo que m'indigno xDDD jeje... però a mesura que em mirava el que feia no podia parar de riure, les cares, les seves ximpleries, la seva manera de conduir... total, que quan erem a la pujada mataautobusos xD (poc ma durat la rabieta xDDD) me posat a riure de les ansies que tenia el tio al semàfor xD jeje i quan erem a maria Cristina, ens hem quedat sols. jo em pensava que tenia algú assegut darrera, i com q sentia que parlava, pensava que anava x algú de darrera, em giro, no hi ha més gent i penso: anava x mi xDDD. i em pregunta que on baixo: i li dic que a la seguent. em diu q si baixo a l'illa i li dic que si. ell rient em diu que surti x davant que em deixa + a prop de la parada, pq teniem el 61 davant xD i llavors, ma dit adeu xD quina gracia (i jo tmb li he dit adeu) i ha remugat: mejor hasta luego pq seguro que vuelves luego, q nos conocemos xD jajajajajajajaja... i tenia tota la raó, pq tenia pensat anar i tornar amb ell xDDDD

total, que he nat a veure quines novetats tenien i he trobat més del que em pensava (encara me'n queden x comprar però diumenge aniré al mercat de sant antoni i ja esta xD jejeje):

- Zetman vol 9
- Mi tercer novio (volum unic) -> si, al final, després de llegir el preview he picat ¬.¬
- Mushi-shi vol *O* (a la cua! xD pq em moro d ganes de llegir tanta cosa...^^)
- FMA vol 18
- Encadenados (siiiiiii *O* aquesta nit estic soletaaaaaa i me'l llegiré estirada al sofàaaaaa! *O* es q em poso tant emocionada que no el puc llegir quan hi ha algú més xD)
- Midnight children vol 1 (estic a mig volum i de moment, penso q es de lo millor que ha fet aquesta dona... *O*)
- Chiki chiki banana (siiii! més mayumi!!! xD aquest me'l llegiré després de Encadenados aquest vespre xD jojojo o demà al vespre, que torno a estar soleta xD)

i llavors, després d'agafar tot això, me n'he nat tota cofoia a la parada, a esperar al Salvatge (1 minut XD) a que tornés, amb 1 bus gris!!!. mentre esperava a que vingués pensava: dirà algo? xDDD i quan ma vist sa posat a riure amb cara: si es que yo ya sabia que volverías XDDD com no. me posat a riure i rient li he dit hola: i ell m'ha dit hola amb 1 somriure!!!! com canvia!!! *O* jajaajjaaja... me assegut i com volia, li he refregat els meus mangues i ell sa resignat, pobre a que li refregués el que m'havia comprat xDDD jejeje... i me posat a llegir Midnight Children vol 1 ("llegir" a mitges pq tenia el "gusanillo" de vull mirar què fas però vull llegir xDDD) aixi que llegia i mirava què feia el Salvatge, que quan me'l mirava em somreia xDDDD i m'ha fet molta gràcia quan li ha dit a una senyora que las puertas estaban pegadas xDDDDDD jajajajajaja :P la senyora no ha rigut pero a mi ma fet gràcia xD jeje. ^^ i ja esta. a la segona no li e dit adeu pq e pensat: si li dic adeu i no em diu res que? xDD jeje ^^ però mu e paxat molt bé, avui amb el Salvatge xDD jeje.. estava superemcionada pq no mu havia paxat mai tant bé amb ell xD jejeje *O* aixi si que et venen ganes de repetir xD *O*

buenu, i ara, abandono l'ordinador baixant l'ep 4 d'Skip Beat i me'l miraré després juntament amb el 4 de Vampire knight! ueeee! *O*

el conductor del dia: el Salvatge xD (algú ho dubtava?)
no hi ha malvat del dia pq no+ he nat amb el Salvatge :P

2 comentarios:

Aruchan^^ dijo...

Jejeje, jo avui també he anat al Saló =P. I et pots creure que no sabia què comprar? Que me quedat allà, buscant per tot el Saló el 7 i el 8 de Las mil y una Noches, i que ningú el venia T_T. Jo, m'he deprimit. I després, que no m'apeteixia cumprar res xDD, passejava per les parades, miran sense ganes xDDD Ni jo mu puc creure. Sort que demà hi tornu, demà mu puliré tot xDDD

Kitsune dijo...

jeje a veure si ho trobes, allò que busques ^^ (a veure si demà trobo el que jo vull xD jeje)