lunes, noviembre 03, 2008

Compres del dia

Holaaa!!

avui al matí m'he dedicat a fer la bugada i també a endreçar i comprar. he anat amb l'Emma aquest matí a acompanyar-la a comprar i ella m'ha portat a la tenda del mas llui i he nat a x:

- Kirarin vol 6
- Karin vol 7
- Hot gimmick vol 7

i llavors, m'han trucat dient que ja tenia el permís de la tarjeta T-jove i q anés al MRW a la carretera a buscar-la i nosaltres encantades d'anar a la carretera a buscar-ho, on hem vist el GOS, després de mooooolt de temps (sé que ell ha vist que l'he vist xD) i també he vist el Pèls 2 xD jeje

i llavors, com que tenia el permís xls majors de 21 anys x utilitzar la targeta T.jove, he anat a treure-la i l'he estrenat al migdia, em dura fins el 31 de gener de l'any que ve xD jojojo... però ha estat dir-li a l'emma que quant de temps em dura fins que s'espatlli... i coi!! no m'ha durat ni un dia!!! a la segona picada se na nat la targeta de transport a la merda i m'ha sortit, en agafar el 51 de les 19.50, "titol mal gravat". però si era la segona picada del bitllet!!!! U____U que depriment U__U cada cop va a pitjor. a veure si superaré el record que són 4 t-bescanvis en 3 mesos xDDD. aixi que demà al matí aniré a l'estació a veure si me'l canvien U__U

editat: he anat a l'estació de bon matí i m'han canviat el bitllet. al principi m'ha dit que al tren no passava res, però li he dit que volia agafar el bus i la noia rient em diu una cosa que ma xocat molt i després me l'ha canviat i ma dit: ja pots agafar el bus amb 1 somriure. ^^' quines coses xD aixi que a veure si aquesta em resisteix més (pq ma dit que el culpable va ser el 51 del Torracollons, el que es va carregar el bitllet pq posava que encara estava en el 51 xD q fort XD).

i ja està. ja m'he llegit el vol 10 de Bobobo mentre anava amb el Torracollons xD quin fart de riure, aquest volum ^^ (he vist que hi havia algú altre enlloc del Salvatge U__U nooo! jo vull pujar més amb ell! que ara el trobo més divertit! xD espero que demà sí que hi sigui :P que és més entretingut xD).

i ara, a llegir una miqueta... dubte: llegando a ti, nodame, karin o hot gimmick XD jejeje :P es que els vull llegir tots! xD o potser primer Fairy Tail :P no se, mentre em poso el pijama decidiré :P

buenu, doncs fins demà! :3

No hay comentarios: