domingo, noviembre 16, 2008

novetats per França al 2009!! Initial D i Kuro Bara Alice!!

Primer llegeixo a Mission tokyo que Initial D es començarà a publicar x la editorial Asuka a prtir del març del 2009 (jojojo... regal de cumple: vol 1 de Initial D, algú ho dubtava? xDDD). però m'he mirat la pàgina d'Asuka i surtirà al juny del 2009 el vol 1 de Kuro Bara alice x la mateixa editorial Asuka!!! O__O que fort... (i la setmana paxada va estar a França U__U quina enveja de francesos! ¬.¬). la meva editorial preferida, que en 2 setmanes t'envia els manga xD (q no són uns impresentables com Soleil XD) publicarà 2 series que men moro de ganes *O* no saps lo feliç que m'ha fet. *O* (esperaré amb ànsies el març del 2009 i el juny del 2009). també anuncien q al gener del 2009 publicaran Ikigami, de manera trimstral com aqui ^^ (q aquest desembre aqui surt el vol 4 *O* que l'espero amb candeletes *O* m'encanta Ikigami). i m'ha fet gràcia això de la peli amb persones de Ikigami, q diuen que es va estrenar a japó el 27 de setembre *O* (jo la vull veure!!! *O* estaré atenta al J-dramas a veure si la pugen amb subs!! *.*)

i avui seguirem amb Bleach i l'ep 190!!! *O* queda com 1 miqueta raro això de traslladar-ho de cop al món dels Arrancar de nou, però buenu xD

el que m'ha fet molt feliç són aquestes dues llicències franceses, que sense cap mena de dubte em compraré. (em sortiria + baratu anar a França però qui m'hi portaria?? U__U potser l'Emma xDD ja li plantejaré que l'estiu que ve, q em porti a França XD i em compro un munt de comics xD jojojo :P)

No hay comentarios: