sábado, noviembre 15, 2008

Final d'Aikora i els viatges amb l'Andalús.

Huolaaa!!!

avui al matí, molt bé, l'Andalús ha vingut amb el 51 de les 7,40 a les 7,46 però ha enxampat tots els semàfors en verd menys 3, aixi que a Maria Cristina estavem a les 8 en punt. ^^ (a+a+ ha estat tant amable de deixar-me davant de la boca del metro *O*) així que només he hagut de baixar i prou i no perdre temps dd la parada fins al metro ^^.
he arribat bé a classe, prou x xerrar 1 miqueta amb el Xavi, anar al wc i planejar 1 miqueta el treball de classe amb les companyes. perfecte. ^^ al "pati", hem planejat els deures com els fariem, com ens distribuiem les tasques. després de classe, hem acabat d'ultimar els detalls,i me n'he nat a pel metro satisfeta pq havia sortit més aviat de lo planejat i podria agafar el 51 de les 14.25 (o sigui, de les 14.45 xD). total, que he anat a pel metro i allà estava la Virginia, planejant el seu treball amb les del seu grup del CAP. i quan elles han baixat m'he quedat xerrant amb ella i tal ^^
després, he arribat a la parada i 5 minuts després he vist l'Andalús que passava x l'altra banda (a les 14.30 i pico) i he dit: fins a les 14.45 o aixi no vindrà xD i m'he assegut comodament a esperar al solet xD

ha vingut l'Andalús i de nou, 4 gats comptats :P i de nou, la senyora que xerrava amb ell. xD i ja està lalala... :P

durant el viatge d'anada i de tornada he llegit Aikora vol 12, que per fi l'he finalitzat. ja tenia ganes d'acabar-la. volia saber-ho. té algo bo i algo dolent. bo, que acabin junts ell i la Tenmaku. dolent, que no sé, que m'esperava q visquessin junts o es casessin en 1 futur... algo aixi. però de totes maneres t'ho deixa com "estarem junts per sempre" i que tu t'imaginis el que vulguis xD. però buenu :P m'ha agradat molt. és una de les series que he seguit amb ànsies volum rere volum (com em passa amb Neuro, Reborn, Secretos, Cat street i Alice i com m'havia passat prèviament amb Death Note). són series que se m'han tornat imprescindibles i que cada volum et deixa amb ganes de més que no es passen en 1 dia o dos, no se't passen les ganes i et quedes cada dia amb les ganes de continuar. i quan tens el volum seguent a les mans, no aguantes sense llegir xD. ^^

bé, doncs vaig a finalitzar les 30 pàgines que em queden del Waltharius, que se m'està fent llarguíssim. un cop més, l'Emma ha cancelat la cita xD i m'ha dit que el seu nen està malalt, així que, tindré la tarda xl Waltharius i x literatura i quan me n'afarti i arribi al meu límit (de preparar la questio x la setmana que ve), miraré jigoku Shoujo i Bleach, que em moro de ganes de veure més episodis. jojojo *O*

demà, a veure qui porta el 62 de les 13h aprox, q és el que he d'agafar x anar fins a Sant Vicenç ¬.¬ ja veurem... xD (pot ser algú simpàtic? xD). bé, doncs fins aqui tot plegat. ara suposo que fins dilluns no escriuré res de res (a menys que demà em trobés el Pèls o algú interessant). apa, fins aviat! bon cap de setmana! (em guardo el vol 5 de Lazos prohibidos x quan pugi amb el Salavtge xD jajajaja... ja que no tinc el vol 10 de Secretos, em llegiré 1 de la mateixa autora mentre vaig amb ell *.*).

per fiiii! he acabat la saga avorrida de l'Amagai!! ueee! i demà: començaré la saga dels Arrancar II... lalala :P

No hay comentarios: