viernes, noviembre 21, 2008

El final de Nagatacho Strawberry!!!

Holaaaaa!!

avui m'ha trucat l'Emma que el seu nen no estava massa fi, tenia tos i febre i que el duia a l'ambulatori però li havien donat hora x 2h mes tard i han vingut a esmorzar a casa meva XD

hem estat xerrant, li he donat records de part del Jose Luis tal i com em va dir que fes i m'ha dit que si, que demà l'anirà a veure amb el nen, segurament amb el 57 de les 17.20 ^^ jeje ^^

després, l'he acompanyada a baix XD i hem vist el Pèls 2 amb el bus groc XD i que consti que no hem dit res de mal, no+ he dit que que bé que el Pèls 2 dugui el bus groc pq aixi a la tarda el portaria el Salvatge xDDD jejeje... no hem dit res més i se n'ha anat cap a l'ambulatori ^^. jejeje a la tarda aniré a veure si trobo les novetats que en teoria han sortit avui (han retrasat Shiiku hime 1 cop més i midnight children vol 2 x la setmana que ve... ja veurem quines surten la setmana que ve... segur que retrasen 1 cop mes Midnight secretary U__U).

aixi que avui aniré a veure si està:

** Secretos vol 10
** Yakitate vol 20
** Wild life vol 6
** Nodame vol 2
** Bleach vol 27
** La ventana vol 5

a la tarda ja posaré si ho he trobat o no. si trobo el 10 d Secretos SEGUR que torno amb el Salvatge i m'assec a propet x veure quina cara fa xDDD jejejejeje *O* (es que em va encantar aquella cara que va posar quan va veure el vol 1 i va dir: donde vas leyendo este dramón!!? *O* els meus ulls es van iluminar i vaig pensar: oooooh! sap q es un dramón!! jejejeje *O* i dd aquell dia sempre he procurat llegir-lo mentre anava amb el Salvatge! :P)

buenu, ja veurem a veure a la tarda... ara... a viciar-me amb alguna serie!!! ueeee! potser algun drama.. xD

i a la tardaaaaaaa!! les novetats!!!! ueeeeeeeeee! *O*

si senyor!! pero comencem pel principi... surto de casa a les 16.05 i penso que el Salvatge ja deu haver passat, vaig a baixar però de sobte, en arribar al xinès veig que el Salvatge està pujant! jojojojo ja em veus tornant enrera cap a la plaça x anar-lo a buscar! jejejeje *O* i llavors, ve, trec el cap pel costat de l'Oliveres: holaaaaaaa *O* ell em mira, li dic: vinc o vens tu? i ell, obre la porta allà on està. entro i li dic hola, ell em diu hola ^^ m'assec en un lloc on es veuen mitjanament els seus experiments ^^. comença lo bo. arribem a la carretera, allà està el Jose Luis amb el 64. posa cara de velocitat i vol enxampar el Jose Luis. el Jose Luis se salta el semàfor en vermell i el Salvatge també. segueix la persecució, el Jose Luis volia saltar-se el semàfor seguent però un camió no li ha deixat i el Salvatge mirava x la finestra. x l'altra banda venia el Jose Maria, amb el Collblanc, es saluden, dedica 1 somriure *O* (tio buenoooo ... encara que sigui 1 borde xD). seguim endavant, encara es veu el Jose Luis, de nou, es salta un semàfor, el Salvatge no pq no ha pogut xDD. ens esperem al semàfor, moltissima estona, però ja sabem que no li veurem més el pèl ja no hi ha més carrera. va a poc a poquet. per l'altra banda veiem el 60. penso: serà el Jesús? se'm veia a la cara, el Salvatge treu el cap x la finestra saludant el viejo borde ¬_¬ se n'enfot ¬.¬ poso cara de decepció. el 64 saluda, és l'Scorpio. xD amb el seu supertrasto ^^ seguim endavant, el mosk 6, la destroyer i també el Bigoti, que saluda dient hola al Salvatge i remugant: un altre cop amb ell? i es posa a riure xDDD jejeje siiii! és divertit ^^
seguim endavant, agafa les curves a lo loco xDD casi es menja 1 cotxe i se segueix saltant semàfors. arribem a diagonal, una cua de nassos...no se sap ben bé perquè ¬.¬ el Salvatge fa 1 frenada de nassos, m'espanto. s'haurà estampat? és el que em passa pel cap. el miro, em mira rient i diu: mujer, no te asustes! que no pasa nada! ya ves que me salto semáforos pero no pasa nada ¬.¬ no pasa nada.... T_T segueix endavant i se'n salta dos més amb cara de viciós. em poso a riure x les cares que fa xDDDD jajajaja... i diu: antes te asustas y ahora te ríes... si es que... demano parada x maria cristina i em deixa a la parada parada ^^ jejeje ^^ molt bé, molt bé, un bon viatge d'anada. vaig a l'FNAC del triangle a pl.catalunya i casualment tenien quasi tot el que volia:

** Secretos del Corazón vol 10 *O*
** Vampire Knight vol 4 (abans no s'acabi!! xD jejeje... *O* l'he llegit mentre tornava amb el 67... senzillament genial *O*)
** Nagatacho strawberry vol 5 (final!!! ara ja em puc llegir el 4 i 5 de cop... aquest vespre!!! *O* viciada total xD)
** La ventana de orfeo vol 5
** Wild life vol 6
** Nodame Cantabile vol 2
** D.gray-man vol 13 (una més que queda "parada" fins que la autora es recurperi de la seva malaltia xD )
** Bleach vol 27 (siiii! més arrancar!! *O*)

i això és tot!!! *O* jejeje... el 20 de amasando japan na de na... aixi que a esperar 1 setmana més, però aquest cap de setmana... em llegiré tot això! jojojo *O*

després he agafat el 67 i he anat fins a l'Illa i m'he anat a comprar algo x berenar mentre esperava al Salvatge i llavors, me n'he nat cap a la parada. allà, ha vingut amb el seu bus groc i l'he cridat, m'ha parat davant meu i m'ha dit hola xD estava com 1 miqueta estrany xDDDD jujuju (la resta d'aqui en endavant... censurat xDDD jajajajajaja no+ li explicaré a l'Emma demà quan anem a veure el Jose Luis xD jejeje). el trajecte de tornada me l'he passat llegint el vol 10 de Secretos com a bona burxadora que sóc... lalala...xD)

i m'ha fet gràcia, quan per acabar, el Salvatge li ha dit "pringao" al del bus urbàaaa! lalalaaaaa... jajajajajaja... em sap greu però aixo em moria de ganes de dir-ho xDDDD quina gràcia xDDD que dolent que és! ^^

i bé, ara em disposo a seguir llegint el vol 10 de Secretos... cal dir que el vol 4 de Vampire knight ha estat molt i molt bé, que em moro de ganes de llegir més i que acabi "la primera part de la serie" ^^ jejeje

apa, doncs demà, com els altres dissabtes agafaré de bon matí el 51 de les 7,40 que demano si us plau que el Miguel vingui a la hora com els altres dissabtes i que aixi podré arribar bé a classe ^^ res més ^^ apa, fins demà!! demà més!! *O* (jeje... primer el matí a classe i a la tarda a veure al Jose Luis amb l'Emma si el seu nen no està amb febre ^^).

ah! el conductor del dia: el Salvatge. (per si algú ho dubtava xD jajajaja :P) més que res pq he anat i tornat amb ell xD.(quina ilusió xD ) el volia burxar més peròoooo... no serem tant dolentes que sino no em deixarà pujar més xDDDD (però que consti que em moria de ganes de ensenyar-li la col·lecció de comics que m'havia comprat xDDD)

ja m'he llegit el vol 10 de Secretos!!! caxo dramón!! si tindrà raó aquell en dir que era un dramón XDDD *O* (2 volums més i s'acaba!!!! es casaran? es morirà el dia de la boda? el dia després? xDD).

per aquell qui ja sap de que va: que no s'ho cregui tant que no m'interessen els homes casats, tant sols em fa gràcia XDD em cau bé i prou. el trobo molt divertit i gràcies a ell puc mirar a la cara a aquell que jo sé i dedicar-li un somriure com ahir, aixi que no cal que pateixi més x si li vaig a darrera o no pq es un NO rotund xDDDD. ^.*

No hay comentarios: