sábado, noviembre 22, 2008

La visita al Jose Luis

Holaaaaaaa!!!

avui hem anat amb l'Emma a fer una visita al Jose Luis, pq ens moríem de ganes d'anar-hi les dues com als vells temps. des del mes de gener que no anavem les dues juntes amb el bus (amb el Jose Luis)!!! T.T

total, que ha vingut supertard pq es veu q el bus no li anava massa bé xD i veig 1 64 un altre cop i mentre ho parlavem, ens para i em diu: que numero pone que te lo has pensado? xDDD es que esperavem veure 57 i no ho posava xDD jojojo... ^^ pero ha estat entretingut tot i que quasi només parlava amb l'Emma xD

hem passat pel Centro de oportunidades del Corte inglés, on pel meu gust no tenien res de bo, però l'Emma ha comprat un vestit per la neboda de l'amadeo xD jejeje :P

i hem paxat x l'FNAC i m'he comprat:

** TRC vol 21 i 22 (es que aquest matí m'he llegit el vol 20 i no em podia aguantar les ganes!! *O*)
** Lluna nova (per fi!!)
** Eclipsi (jejeje... es x si de cas, quan el vulgui no el trobo U___U)

i llavors, per Nadal em demanaré el de A trenc d'alba i el de Crepuscle (que com que l'he llegit me'l compraré el darrer ^^).

i ja està. x tornar, amb 1 tio superborde que millor sense comentaris ^^

i ara, sense més dilació a veure l'ep 7 de Vampire knight Guilty que l'acabo de baixar!! jejejeje *O*

No hay comentarios: