jueves, noviembre 20, 2008

Per fi he pogut xerrar amb el Jose Luis!!!!

Holaaaaaaaaaaa!

feia mesos! segles que no podia tenir el lloc de davant buit x xerrar amb el Jose Luis!! *.* me'n moria de ganes i avui siii! ueee! avui duia el bus força buit ^^ lo raro es que no ha trucat com sempre dient la gent q portava xD se n'haurà oblidat? :O
ara ja sé que porta el 64 de les 18 dd fc.macia i que la resta son 57. jejeje i que duu el 57 de les 17.20 x Sant Feliu cap a bcn ^^ lalalala... ell ma dit les 17,15... millor estar allà abans x si de cas... xDD no vagi a ser que se'n vagi i ens quedem l'Emma i jo dissabte amb 1 pam de nas xD
i m'ha deixat sortir x davant XD lalala... m'ha fet molta gràcia el somriure del Jesulín xD jeje *O* i també la supermega salutació del Salvatge! *O* ooooooh! m'ha fet ilusió *O* a l'anar he dit q era 1 soso pq no ha saludat dd l'altra banda i ha fet veure que no em veia rient ¬.¬ mala personaaaa! i el Brincos 3, ha estat superamable ^^ jejeje i el borde del pepon que ha girat la cara... dolent!! ¬.¬ jo volia que saludés d'alguna manera estrafoliaria ¬.¬ doncs no ¬.¬ jooo! soso!! malvat! ¬.¬ i el Manelot, tafanejant l'incident dd el seu 64 trasto xD jajajaja... li van robar el bus i ja no l'ha vist més xD duu el trasto que duia el Salvatge xDDD jajajajajaja... pq ara el Salvatge duu el seu estimat bus groc... xD

ja he fet l'examen de llatí medieval, la setmana que ve ja veurem la nota... T.T

que bé!! aquest cap de setmana miraré anime i llegiré manga *O* jojojojojojojojo... sóc feliç *O* pq la profe de lite llatina ens ha dit que tant sols hem de llegir 6 pàgines d'una lectura i llegir 12 pàgines de complements per la lliçó de la setmana que ve i una mètrica d'un poema de 3 pàgines que en 15 minuts està fet. aixi que en 1h i poc està ventilat ^^ que bé, així dilluns i dimarts al matí podré anar a l'arxiu i fer el treball de l'Ignasi ^^ lalala... i poder començar el treball d'en Prim i també, dimecres al matí podré anar a la biblioteca de romàniques a llegir les revistes i fotocopiar articles pel treball de lite romànica. jejeje... en 1 moment, el planning dels dies que falten. i demà... al mati, quedar amb l'Emma, a la tarda, ja ho veuré xD jajajaja (anar a alguna biblioteca molestant al Salvatge xD jajajaja :P em fa ilusió xD després de saludar-me *O*). ah! i fer els deures de llatí, que en 1h també estan ventilats. lalala... ^^ potser m'hi dedico demà a la tarda, quan torni de molestar, faig tots els deures en 1 tarda i els del CAP diumenge a la tarda ^^. pq diumenge al matí primer de tot, dormir, que em fa molta falta. ^^ tinc mooolta son acumulada T_T

i ja està. a veure quantes coses puc complir. jejeje ^^

ah! el conductor del dia: Brincos 3, Salvatge (per la salutació dd l'altra vorera de la diagonal xD), el Jose Luis (q per fi he pogut xerrar amb ell), el Pèls i finalment el Jesulín *O*

malvat del dia: el Pepón, per girar la cara xD

No hay comentarios: