viernes, noviembre 07, 2008

Les bestieses del Salvatge i el borde de l'Arracada

Holaaaa!!

avui he anat x ase i he tornat x bèstia. de la tornada, no comments... si l'Arracada no vol saludar, el problema és seu. la cara que ha fet l'Edu de "millor no molesto" m'ha fet molta gràcia. i respecte al Salvatge, que no sé què feia que no em parava i que primer de tot, el crido i segueix endavant, el saludo amb la mà (no sé com he pensat en fer això xD) i en veure que ni cas i seguia rambla amunt li he fotut un crit x dir-li que si no parava o què i em deia: calma, calma... ¬_¬ calma? com volia que em calmés si veia que el bus passava de llarg després de cridar-lo de 2 maneres diferents i ni caso?? ehhh!!! ¬__¬
total, que quan finalment para xD, em diu, abans de dir res: me puedes hacer un favor? i mel kdo mirant O__O i em diu: me coges la moneda de 10 centimos que me ha caido al suelo? xD ja em veus rient i em diu mentre parava la mà: muchas gracias. i després em diu: pues ya te he visto y pensaba parar pero no podia ¬___¬ com es menja aixo??? i li he dit: pues he pensado este me deja aqui tirada xD i es posa a riure i em diu: no mujer, que ya sabes que no me saltaré más la parada... ¬.¬ i llavors em diu: venga, sientate que voy a arrancar. xD aixi que m'he assegut en un dels pocs llocs que hi havia xD i dd on no es podia veure les seves bogeries (joo! ¬.¬) pero que si treia el cap x veure el que feia si que es veia... encara que llavors es notava molt mes que tafanejava... pero després d'aquest petit percance ha estat divertit (no tant com la setmana passada perquè va ser lo millor i m'ho vaig passar molt més bé xD) però deu ni do les bestieses que ha fet! jeje :P ha pitat al Jose Luis que duia el 64 xD i aquell ha fet 1 bot que no vegis i finalment, l'ha saludat xD. no recordo qui ha estat que el Salvatge l'ha saludat i el paio l'ha ignorat xD i el Salvatge l'ha mirat malament xDDD (em sembla que era un dels del 51 xD). El Bigoti i la Destroyer si que l'han saludat també xD i llavors mostrava 1 somriure satisfet pq el saludaven xDDD i el Punyeteru també l'ha saludat xD jaja :P

hauria de ser graciós una conversa entre el Salvatge i el Pèls xDDDD (ei Manel! i l'altre li diu: ei Manel xDDD o entre el Brincos 3 i el Jacinto (que es saludin amb el cap i ja esta xDDDD). (ara, encara tinc en ment una faceta que no coneixia del Pepón i que encara ric xDDD que fotia saludant al Brincos 3 amb els dos dits al nas i ballant??? xDDDDDDD quina colla! xD)

buenu, a veure qui portarà demà el 51 de les 7.40, que he d'anar a classe... ¬.¬ això de tenir classe els dissabtes... xD però buenu, és lo que hi ha... 5 horetes de classe... U__U m'he comprat uns donettes x demà esmorzar, pq com que em llevaré a les 7 serà un "no existo" xD

buenu, doncs el conductor del dia és el Salvatge :P i ja està... vaig a llegir el vol 8 de Mushi-shi. demà al matí m'emportaré Llegando a ti x llegir i potser el 6 de Kirari (pq aquell volum em durarà no+ per anar i x tornar em quedaria sense res x llegir :P).

No hay comentarios: