miércoles, noviembre 05, 2008

Els pergamins de l'arxiu del Baix i ja sé on és el Salvatge!

Holaaaa!!

avui he trucat al Gela, i li he preguntat sobre uns pergamins de Sant Feliu que van fer servir ells x fer un llibre i resulta que xerrant xerrant, li comenta a la directora de l'arxiu i li diu que en tenen uns pergamins medievals d'aqui. conclusió: demà al matí aniré a l'arxiu a veure'ls!!! *O* a veure com serà la lletra!! jeje

doncs aquesta tarda he anat a la biblio de Cornellà... volia esbrinar on està el Salvatge xD jeje... aixi que he anat a les 15.10 per veure qui estava al collblanc i m'he trobat 1 home nou que duia la ruta enganxada a la tauleta aquella on cobra xDD i que no sabia amb quin botó obrir la porta xDDD i era superraro!!

mentrestant, anava mirant x la finestra i he vist el Torracollons, que seguia al lloc del Cigró (prefereixo el Cigró abans que el Torracollons U_U), que duia la tia aquella que va fer que el Salvatge es saltés la parada aquell dia... m'en recordo de la seva caraaaaaa! i també he vist x la finestra al Mandonguilla i algú que m'havia saludat però que no sabia qui era xDD (era el Salvatge xD que després l'he vist bé quan he tornat i era ell xDD). i en tornar amb el llibre que volia de la biblioteca he anat a pel primer que passés, tenia més números el Collblanc, i més pq veia 1 bus gris xDD i era el Bigoti!! que feia segles que no pujava amb ell! :P tmb he vist el Calvo de la Mala llet, que ma saludat xD jeje :P (i una senyora xafardera li ha preguntat que qui era i li ha dit q era 1 clienta habitual :P). total, que quan he mirat x la finestra i he vist el Salvatge... jeje... duu el de les 14.20 :P lalala... però com que em va massa just pq arribaria a classe a les 15.45 l'agafaré els dimarts, dimecres i divendres amb el de les 16.05 ^^ jejeje :P (sino el veiés venir sempre puc anar a la carretera i anar a buscar algun dels 2 64 que venen quasi seguits, el Punyeteru i el Jose Luis) ^^ o agafar el collblanc del Calvo de la mala llet. coi! si que hi ha interessants a la mateixa hora!!! jajajaja aixi no importa anar a la carretera i "agafar el primer que passi" pq si em cauen bé tots els 4 que passen en aquell moment... ^^

tmb vaig veure un altre noi nou q estava enlloc del Brincos 3 xD, amb unes ulleres de sol vermelles i tinc curiositat, aixi que demà agafaré el 64 amb el paio aquest xD jojojo :P (q potser era el Cerillut amb el cabell curt però potser no xD).

jeje... ara trobo molt graciós el Salvatge xD jeje m'agrada que el Pèls 2 porti el 51v d'abans del Pepón pq aixi no molesto al Pepón (q tinc mono de molestar-lo) i agafo el bus del Pèls 2 xD pq passo d'anar amb el Jacin ¬___¬

ja tinc la 12a peli del Detectiu Conan!! per fi!! jejeje... aquest matí l'he acabat de baixar! lalala... :P però com que dura quasi 2h (1h i 55 minuts) me la miraré el dissabte o el diumenge.

bé, doncs vaig a passar a nét els deures de lite llatina i fer 1 miqueta de llatí (demà ens diran la nota del primer parcial de llatí!!), ho penjo i o miro algun anime o un drama o llegeixo una miqueta més de Batman - la mascara de la muerte o bé Luna nueva xD jejeje :P (o el vol 12 de Yaiba, que tinc pendent el final i tmb es de la biblioteca xD)

conductors del dia: el Bigoti i el Salvatge. jejeje :P

No hay comentarios: