martes, noviembre 11, 2008

L'amabilitat dels meus conductors (quan volen xD)

Holaaaaaaaa!!

avui em sento satisfeta xDD jeje. primer de tot, m'he posat 1 abric que cridés l'atenció perquè així el Salvatge em veuria a la parada xD, cosa que ha fet efecte pq des de la cantonada m'ha vist, amb el bus groc!!! tota 1 sorpresa que el Salvatge portés el bus del Pèls xDD me l'he quedat mirant i ell ha remugat: tu no me llamas, o que? xDDD i li he dit tota convençuda: si saps que vull pujar!! xD i ell resignat i indignat m'ha obert la porta xD. i ma dit hola a "regañadientes" xD. llavors, ha pujat la vella que sempre es baralla x prendre'm el lloc quan pujo amb el Jose Luis i li ha dit no sé que al Salvatge, que l'únic que he entés era Jose Luis i 64 xD. jajajaja... una frase molt bona d'avui: como vea al 64 del Jose Luis venir te mando de 1 patada para allá, a ver si me dejas tranquilo. xDDDD. per la finestra hem vist el tio bo, q resulta que no es diu Fran sino Jose María xDDDD. que ha saludat al Salvatge dient-li hola amb 1 somriure d'orella a orella xD. també hem vist el Jesús que duia el 60!!!! O____O que fort... xD m'ha encantat les mentides del Salvatge, dient a la gent que venia el 64 i realment, no venia darrera xDDD jajaja :P m'ha recordat aquella del pastoret q deia que venia el llop. també hem vist la Destroyer, amb la caxo melena suelta al vent, que semblava més aviat 1 cortina i que m'ha fet pensar: que ja veus la carretera?? :P també hem vist el Bigoti que ha saludat al Salvatge especificant clarament que el saludava a ell ¬.¬ i també hem vist el Punyeteru, que duia el 68 xD i l'Scorpio, amb el seu trasto-64 :P.

pel que fa a les bogeries del Salvatge, n'ha fet ben poquetes... ¬.¬ apart de tirar merda x la finestra xDDD i de deixar-nos, de nou, al semàfor d'abans de la parada de maria cristina, que sembla que li costa molt parar als llocs que toca ¬.¬ per lo demés, cap cosa més xD jajaja... m'ha sorprés q em digués "Cris".. xDDD ^^

i per tornar, molt bé, el Punyeteru, però, ha vingut 5 minuts tard i m'estava clapant a la parada xDD però el Punyeteru tant bé com sempre, cap queixa, em diu hola molt amablement, amb 1 somriure i ja està ^^ i m'ha fet gràcia el: ten cuidado, que la noche es peligrosa. ^^ jeje... q mono :P

i bé, a veure què farem... ^^ el dia 19 tenim 1 excursió amb les de classe a Girona... xD a veure si hi anem en tren o en autobus ^^ jojojojojo... tant de bo q la uni llogui un bus i que sigui 1 conductor guapo xDDDD... ja veurem :P

buenu, doncs per avui, res més. apa, fins aviat! ^^

mmm.. el conductor del dia: el Salvatge i el Punyeteru xDDD tots dos xD lalala... :P

No hay comentarios: