martes, noviembre 11, 2008

Coses variades

Holaaa!!

ahir, em va sorprendre molt que el Brincos 3 em parés al lloc que tocava i davant meu O__O (i em va agradar que estés amable amb mi ^^ jeje... em va dir hola amb 1 somriure xDD).
i per tornar, vaig sortir a l'hora de classe de francès antic i vaig arribar a les 20 a la parada, on vaig veure el 51 que marxava, bñe, el pobre nano se'm va quedar mirant amb cara de si hi aniria corrents pero el meu semàfor també estava vermell i total, si el bus ja està al semàfor trobo que és una gran putada d'anar a tocar els nassos... aixi que vaig passar (cosa que va semblar sorprendre a aquell noi. que potser es pensava que aniria corrents al bus q ja estava al semàfor? l'altre dia si que hi vaig anar corrents però perquè el bus estava aturat a la parada i encara pujava gent, és clar que vaig pujar la última, però hi vaig anar x això, pq el bus estava encara a la parada, però si està fora em sento com si no tinguès cap dret de molestar-lo xD ja sé que hi ha gent que no ho veu aixi però jo si ^^).
total, que vaig esperar 5 minutets a que vingués el 64, on una noia, em va preguntar (per variar) que si havia passat el 51 (a més a més m'ho va dir tota convençuda): i li vaig dir que si, que acabava de passar, i que en 2 minuts venia el 64. es va sorprendre i em va dir que ella pensava en el tramvia però que si li deia que el 64 venia ara, arribaria abans que amb el tram i es quedava xD. en 2 minuts xD (pq va venir a la hora xD)va venir el 64, on el Jose Luis em va parar davant meu i em va saludar (no vaig seure a xerrar amb ell pq venia ocupat xerrant amb un rapero xD). i la noia va pujar al bus i va riure. quan una altra noia, que devia ser amiga seva va pujar, li va dir a l'altra: saps què? he parlat amb la noia que parla amb els conductors... ¬___¬ i l'altra li diu: ah! pero que existeix? T__T i la noia li diu: si, es aquella d'allà. i es maja. le he preguntado y realmente ha venido el bus cuando lo ha dicho. es más fiable ella que los horarios! ¬.¬ l'altra noia em mira, i jo amb 1 somriure de: buenu... ¬.¬ i la noia em va dir adeu tota feliç i el Jose Luis descollonant-se (suposo que de la seva superconversa amb el rapero però com q va riure en aquell moment quedava com si escoltés a aquelles noies... q potser reia d'això, ves a saber! ¬.¬ i la gent del bus mirant encuriosits U__U
també, quan estava a la parada, després que la noia aquesta em preguntés, va venir 1 vella amb 1 altra, totes estirades i una va dir (la més estirada): ara vindrà el bus pq està aqui aquesta noia... ¬.¬ joooo! que no sóc 1 punt d'informació! xD anda que... ¬.¬ m'hi començo a acostumar... dd la setmana passada (dilluns, més concretament) que cada dia algú em pregunta quan vindrà el bus i quina línia ve!!! ¬.¬ si es que... xD

però buenu... no és que em molesti però si que realment em soprén com la gent no té res més a fer que fixar-se en l'altra gent que puja al bus xD. perquè jo no és que em fixi gaire en l'altra gent que puja (si, Brincos 3, si,el grup de negres si, pq destaca molt i si, poso la motxilla expressament pq no se m'assentin al costat, vale?? pq em fan por els negres pq són molt pesats i et diuen coses! i si els contestes no te'ls pots treure de sobre a menys que surtis corrents!! U_U). i ahir, aquella iaia que ocupava 2 seients, quasi, clapant "a pierna suelta", que mira que m'anava ocupant més lloc, la tia... ¬__¬ fins que es va despertar i es va quedar tiesa tiesa al seu lloc... mirant de reüll el meu comic... ¬.¬

bé, doncs ara he començat a continuar baixant el drama taiwanès de Smiling Pasta (que fa un parell d'anys vaig baixar el primer episodi però van caducar els links en megaupload i les seeds dels capítols sueltos van morir i van penjar un batch de la serie completa... que no me'l deixava pq ocupava massa espai... aixi que vaig esperar a que algun dia del futur, o sigui aquest mes, que han posat els episodis en megaupload i ja estic baixant l'episodi 7!!! ^^ jeje).

al final, l'administrador del moodle del CAP si que m'ha contestat el mail, molt amablement i ma dit que m'esborrarà d'aquells cursos on no em tocava estar i que en registrar-me per error del sistema van sortir com als meus cursos, 8!!!¬.¬ i jo flipant xDD

la lectura d'aquesta setmana, el Waltharius, ens deixen més temps, fins diumenge al matí per llegir-la, però intentaré acabar-la aquest matí i dijous al matí la penjaré. ^^ sinò, el divendres. es que encara he de fer deures de llatí, que fins avui no he vist que ens ha penjat els Carmina Burana U_U pq ahir m'ho va dir la Isabel ¬.¬

i a més a més he de seguir amb els meus pergamins pel treball de l'Ignasi i també m'he de llegir els Contes de Canterbury, pel treball d'en Prim, que ja tinc clar el tema, la societat feudal segons els contes de Canterbury i comparar l'estament anomenat amb el que era en realitat aquell estament dins de la societat anglesa de la època. ^^ ho vaig pensar mentre m'adormia i vaig pensar: que no se m'oblidi!! xDDD

bé, doncs vaig a vestir-me (avui toca faldilla, pq des que la Carolina va començar a portar faldilla i vestits els dimarts, que la majoria de classe van començar a fer el mateix i quasi sembla un dia de gala, perquè l'altre dia anava amb samarreta i texans i em sentia fora de lloc, avergonyida xDDD). així que seguirem amb el costum (ja que durant la carrera em donava x portar faldilla els dimarts quan tenia paleografia xD) i ens posarem faldilla els dimarts (així també dono temps a que s'eixuguin els pantalons xDD jeje). encara q demà, per anar a l'arxiu me n'hauré de posar un altre cop :P jeje -> al final no em posaré faldilla perquè fa massa calor x anar amb faldilla i fregir-me de calor. XD em posaré texans i una samarreta i avall i a qui no li agradi que no miri! :P

doncs els conductors del dia d'ahir van ser: el Brincos 3 i el Pepón (pq quan em va veure em va saludar somrient ^^ ).

ja m'he llegit els volums 1 de Nodame i Princesa Kirara XD jeje... amb tots dos m'he rigut molt, sobretot amb Nodame "chica basura" xDDD quin riure xD. i de Kirara en Rei és guapisssim *O* (estaria bé que animessin aquest manga xD més que res x veure en Rei en moviment xD jeje :P).

avui me'n porto x llegir el vol 6 de The gentlemen alliance xD que fa segles que el tinc x llegir xD jojojo :P ja que Luna nueva l'he de tornar a la biblioteca sense haver-lo acabat perquè algú l'ha reservat, doncs el tornaré i quan pugui, em compraré el volum de Lluna nova (q per fi està en català!!!! siiiii! menys mal!! era l'únic que no ho estava) i me'l llegiré més tranquila i amb més ganes xD (si es que el Cantar de Valtario està en castellà i em fa 1 mandra... xDDD).
ara en llegiré 1 miqueta més i demà a veure si l'acabo :P i d'aqui 1 hora... a agafar el 51 del Salvatge! xDDD q com no em saludi em posaré a llegir el meu manga i passo d'ell... ale... ¬.¬ xD

No hay comentarios: