miércoles, noviembre 12, 2008

El Salvatge jugava amb la PSP a la primera parada! xD

Holaaaaaa!!

(encara rient). avui he anat amb el Salvatge per anar i tornar (XD) i primer de tot, he anat
a la carretera pq "la meva parada" estava anulada U__U per culpa de les obres, aixi que me n'he d'anar a la carretera i renunciar a la comoditat del 51 durant els X dies que duri U___U nooooo! snif... el meu 51...

doncs aixi que he anat a buscar el 51 del Salvatge a la carretera, on
ha parat amb cara de "sabia que la pesada aquesta tornaria xD" i no li he dit res pq em posava tal cara de fàstic... però en veure que no li deia res m'ha mirat amb cara de " a veure..." xD i me posat a riure xDDD quina gràcia xD. després ha començat a menjar xiclet fent bombolles, fent un soroll que ti cagues i fent morros i cares rares que m'estava fent 1 tip de riure xD jajaja... i després, he vist el 64 que passava x dalt a l'autopista, el Salvatge ha anat flipat i ha enxampat el jose Luis. i llavors, se lin ha posat al costat i ha obert la porta i s'ha posat a xerrar amb ell! jejejeje *O* m'encanta xD el que no m'ha agradat és que em deixi al semàfor d'abans de la parada de Maria Cristina!!! tant li costa parar a la parada?

pero buenu... xD el que he re
mugat en aquell moment m'ha sortit de l'ànima, que vols que hi faci? sort que no se m'ha enfadat xD jeje .. és més, ell ha dit que no m'enfadès x això

després he anat a la biblio Joan miró a tornar els llibres i després he agafat de nou el metro x anar fins a la uni a torar el llibre de guillem d'aquitània i agafar les gramàtiques de francès antic x les classes de francès antic. i després, he anat a xl 67, on casualment estava el conductor que va amb el Brincos 3 al migdia, que duia el 68, i xerrava amb el del 67, m
'assenyala dient: aquella va a venir contigo. el noi jove del 67 se'l queda mirant i li diu: que sube contigo? i li diu: no, es que es la chica que le encanta el autobús ¬.¬ total, q vaig cap a ells, vaig a pujar i em diu el tio: q disfrutes del trayecto!! quina vergonya

total, que he arribat a diagonal, i encara faltava 1 miqueta, així que he anat al caprabo a comprar caramels i llavors, he pensat: i si vaig a francesc macià a xl bus?
i els meus peus s'han mogut quasi sols davant la idea de sorprendre al Salvatge, però la meva idea s'ha quedat en les ganes però en aquell moment, va, passa i em quedo: jooo! ja m'ha vist! quina estafa! xD així que ell s'ha posat les mans al cap i ha proseguit lamentant-se pq havia vist la meva idea xD i el que ha paxat amb el 64 m'ha enxampat rient-me de la cara del Salvatge i sa posat a riure.
total, que quan he arribat, ha arribat al mateix temps el Salvatge i veia que estava encorbat i m'intrigava el que feia. i quan ha obert la porta i he pujat ho he vist: jugava amb la consola!! xDDD jajajajajajajajajaja... jugava amb 1 psp negra... lalala... no li he dit res pq estava massa ocupat i pq jo estava massa ocupada aguantant-me el riure per riure en el seient i no al seu costat mentre picava el bitllet.. una senyora em mirava mentre em reia d'ell xDDD i alucinava... sort que no ha ficat llenya al foc xD lalala... :P

(pobre home, en el seu descans té dret a jugar... si el Jacinto llegeix llibres ell pot jugar xDDD però és que m'ha fet una gràcia... allà superemocionat, parlant sol, i dient coses al personatge que devia estar movent xDDDD jajajaja)

total, que no se'l veia gaire, però quan encenia el llum, em feia gràcia les cares que posava ^^ jeje. sobretot, la senyora, que explicava al Salvatge com el sr. mandonguilla l'havia deixat tirada a la parada estant a dins i cridant-lo. el Salvatge feia cara de "a mi que me cuenta" i no es volia mullar i dir clarament que era el 51 de les 18.30 i li deia que truqués a la companyia i digués q era l'autobus d'abans de les 18.50 xDDDD jajajajajaja... pero que bo! xD i a sobre, una altra cagada era lo del collblanc!! el que duu enganxat al cul no és un 50, és un 62!!!! xD lalala... :P però buenu... :P si algun dia duu el 50 enganxat és pq el Salvatge ha sortit mooooolt i mooolt tard :P jeje
m'ha sorprés la seva supertècnica de beure's una cocacola en questió de segons xD i ja està...
la frase del dia: bueno, mañana no te subes conmigo otra vez, verdad? xDDD jajajaajajajajajajaja.... aquesta frase, acompanyada de la mirada de "vull fer pena" xDD a veure si no hi vaig XD que bo... no, no t'amoinis que demà no toca xD demà toca Brincos 3 q x algo és dijous i tinc classe d'hora. però... divendres siiiii!!! jejejejejeje... molestar al Salvatge!!! *O*

buenu, vaig a sopar! ja m'he viciat prou x avui. el conductor del dia: el Salvatge. pel fart de riure que m'he fet. ^^

No hay comentarios: