domingo, noviembre 23, 2008

el 26 de març els 2 primers vol de Initial D a França *O*

Holaaaaa!!

ja he vist la segona peli de Bleach... quin rotllo de peli.,.. ¬___¬

i he vist que en el forum de PSS havien posat una grandissima notícia que m'ha posat molt i molt feliç i he mirat i el 7 de gener surt a la venta a frança Sekai wa happy dekiteiru (de 2 volums) de la Maki Usami. i que me la penso comprar. sé que em sortirà x 8,70 cadascun pero m'´s igual!!! la vull!!!

a+a+ he vist que ja té data de sortida el darrer volum de Crown!!!! siiiiii! el 6 surt el 29 de gener!!! l'acabré al febrer!!! ueeeeeee! *O* per fi sabré com acaba!! *O*

(les que m'espero x fer x si les llicencien de cara l'any vinent: Koukou Debut, Yamato nadeshiko, jigoku shoujo, eyeshield ^^) es que son totes llargues. el meu gran dubte es si començar Skip Beat!! es que duu tant sols 3 volums publicats a França i si x casualitat Norma o planeta la llicencies com m'ha passat amb lazos prohibidos em faria moltissima rabia!!! T.T aixi que de moment no+ em demanaré series que tenen molt pocs volums i que estiguin acabades o quasi com:

** Beauty! de l'Aya Oda (de moment son 5 volums pero no crec que li quedi massa xD) n'han sortit 3 ^^ -> i al febrer el vol 4 XDDD
** Nibun ni ichi (3 volums) el 2 surt el 7 de gener de 2009 -> josei ^^
** Ma tutrice (volum unic perver) q surt el 7 de gener
** Living in a happy world (Maki Usami) 2 volums .el primer surt el 7 de gener per part de Soleil ^^ (me la faig segur segur segur *O*)
** Nabari no ou (possiblement pero son 9 volums i encara esta en curs... aixi que esperaré 1 miqueta). el 29 de gener surten els vol 1 i 2 de cop ^^
** Kieli (2 volums també de la mystery bonita). surtirà de la mà de tonkam el 4 de febrer del 2009 ^^
** Eau amère (recull de histories de gener josei per part de Casterman) ^^
** INITIAL D vol 1 i 2 per Asuka (q definitivament es la meva preferida i que x aixo la estimo xDDDD) els 2 de cop el 26 de març!!!! jejejejeje... quan m'hagin donat calers xl meu cumple els demanaré *O* jojojojojojo...

quina enveja els Francesos!!!! SA el 22 d'abril!!!!! U___U pero jo seguiré creien que potser Norma la llicencia xDDD jejeje *O* creuem els dits ^^


em fa moltissima gracia aixo d que tots es plagien... sort que aqui a Kimi ti todoke li diuen Llegando a ti pq a França li diràn Sawako xDDD que trist xD critiquem el d'aqui pero quan veus les desgracies q fan també altres paisos i que queden pitjor ens alegrem del que tenim ^^ i també publicaran Lyrical beads amb el nom de Lilical beads xDDDD que fort... i Soleil tmb publicara oneshots pervers xDDD jajaja... segur que cauen xD lalala... :P es que aquests fan falta de tant en tant... :P (primer els de Asuka, després aqui els de la Cupula i ara a frança de nou els de Soleil ^^ i tambñe al febrer Casterman treurà un recull de histories curtes josei ^^)

i bé, de moment ja en tinc prou xDDD jojojojojo... ara a esperar i estalviar per poder demanar tot el que vull... espero a veure si trobo alguna feineta... lalala... :P

No hay comentarios: