viernes, noviembre 14, 2008

dia de sortidetes aqui i allà :P - però res de novetats ni res especial del tot.

Holaaaa!!!

avui, com dia 14 de novembre que és, és dia de novetats!!! siii!!! avui, en principi, ha de sortir a la venta: el vol 20 de Amasando ja-pan, el volum unic de Shiiku hime (Princesa posesiva) i el vol 10 de Secretos del Corazón. així que creuem els dits pq hagin sortit :P

ahir em vaig fer 1 tip de riure rellegint el meu diari del bus del 2006, abans de fer el blog (el vaig trobar pel calaix quan buscava una goma de nata per fer els deures de llatí (que ara estem fent els poemes del Carmina Burana). quines bestieses que deia... xD una molt bona era el numero del bus que era el codi d'autobusero xDDDD jajajajajajajaja... que tonta xD (i tenia apuntat el número del bus de cadascun :P).

pel qeu fa ahir, va se com es diu en castellà, "un dia de perros" xD es que... no va ser molt bon dia... però buenu... avui, seré bona i faré el Waltharius (després de fer 1 visita al Salvatge xDDD). bé, ahir vaig anar a pel Brincos 3 a la carretera, vaig veure l'imbècil del torracollons amb el 51 i vaig passar olímpicament d'ell, ja que, és un borde i passo de pujar amb ell. em va fer gràcia que justament el Va de guapo estava mirant i es va posar a riure en veure que passava del tot del bus com si no hagués passat. xD es que... prefereixo agafar el del Brincos 3. ^^ el Brincos 3 anava acompanyat d'una senyora que també xerra amb el Pepón, el Manel, el Salvatge i el Jose Luis (com a mínim) xD. em va xocar veure'l allà xDD. em va fer gràcia que em vaig posar a fer deures de llatí i va remugar algo...els negres no van pujar xD. en arribar a Bcn vaig sentir que pitava el vaig mirar, i asseyalava a l'esquerra i siii! estava el Pepón *O* jejeje... quin supersomriure xD jeje i va dir: hoy no hay 67. xD llàstima. i va parar just a la parada de maria cristina dient: no querías que te parasen en la parada? i va parar just justet al mig de la parada xDDDD que bo... xD (això anava pel Salvatge, que sembla que no sap parar a on toca xD però buenu xD). jeje... em sembla que no se li ha de dir gaires coses al Brincos 3 o s'ho pren massa a la valenta i s'enfada U.U (jo ja procuro no fer gaire l'imbècil quan vaig amb ell pq no s'enfadi ^^).

ah! allò que vaig dir abans d'ahir sobre la senyora aquella q es queixava no era x queixar-me ennloc d'ella ni res, era un comentari perquè m'havia fet gràcia la manera en que la tractava el Salvatge, com volent-se treure les puces de sobre. res més. (es que em va xocar veure el King àfrika enlloc del mandonguilla... O__O i em va mirar malament i x aixo em vaig sentir molt malament pq no havia fet res pq em mirés fixament i malament o potser era cara de "no em miris, pesada" xDD) però en aquell moment em va semblar 1 molt mala mirada U__U. q potser el mandonguilla lliurava ahir xDD també pot ser :P

i després de les peripècies de classe, a buscar el metro i el 64. que vaig arribar a les 20 a maria cristina i allà estava el 51 de les 19.50, amb aquell noi xD, que es va quedar mirant fixament XD i va tocar el dos (és que sempre el perdo davant dels nassos, el 51 xD. aquest si que no és q el deixi passar, es senzillament, que el metro és vell i triga més, per tant, ja sé que quan surti, tinc el 51 a la parada carregant o bé que ja ha carregat i marxa U_U) . fins que va venir el 64, al cap de 10 minuts ben llargs ¬.¬ -aixi que va venir el Jose Luis, ocupat com sempre ¬.¬ i em va dir hola a seques... cada cop anem a menys ¬.¬ i em vaig asseure al "lloc amagat" del 97 xD i ja està. i en baixar vaig veure el Jesús que venia amb el 60 :P i el Jose Luis el va saludar dient-li hola Jesulín xDDDD jajajajaja i li va somriure amb cara de circumstàncies xDDDD q bo :P

i ja està :P lalala... :P a veure què passarà avui... estic esperant l'Emma, que torni de portar el manso a la feina i ja veurem què fem ^^ (mentre descarrego l'ep 515 del Detectiu Conan i escolto el cd mix que m'he fet de Kotoko i I've. ^.* (les he posat com a noves cançons de l'mp3 xDD).

editat 1: ja he tornat d'anar amb l'Emma a l'eroski, ha portat el seu cotxe i ens hem trobat el Va de guapo amb el 60 xD i el Jacin, que estava al collblanc. :P ningú més, de moment... lalala... :P

editat 2: i a la tarda... he anat a molestar al Salvatge xD jejeje :P he marxat cap a les 16,05 o així de casa, aixi que he anat cap a la carretera pensant si la meva parada aniria o no... pel camí, veig el bus groc i penso: qui serà? :O i era el Salvatge!! que mirava x la finestra i em saludava amb la mà xDD jeje... sabies que et vindria a emprenyar, eh? :P total, que me n'he nat amb la calma, pq encara quedava pq passés i m'ha passat pel cap: si el Salvatge anava tard, el 64 passaria abans que ell... si el jose Luis no duia ningú al seu costat, pujava amb ell, x xerrar amb ell, si duia algú, el deixava passar i agafava el Salvatge XD... aixi, que passa el 64 del Jose Luis, abans que el Salvatge, i COM SEMPRE, duia algú al seu costat xerrant amb ell... així que he passat i m'he esperat al Salvatge XD
així que ... ha vingut el Salvatge amb el seu bus groc (i m'ha semblat que en veure'm ha murmurat: has dejado pasar el 64 para subirte conmigo?) (jeje... si. algun problema? eh? eh? :P), i rient, m'ha obert la porta xD (estava jo soleta a la parada) i li he dit hola i ma dit hola xD i m'he assegut al tercer lloc de la banda esquerra. no ha fet gairebé res i ha estat força avorrit U_U. a part de saltar-se algun que altre semàfor i dir: no ha pasado nada, verdad? pues ya está. ¬.¬ si tu ho dius... ¬.¬ i avui SI que m'ha parat a la parada parada xD jeje... es que quan hem arribat a la illa s'ha menjat el semàfor d'abans de la parada i he pensat: ja està, obrirà com sempre. mel miro i rient diu: no quieres que te pare en la parada? XD i llavors, ha parat a la parada i he nat i he comprat el vol 2 i 3 de RG veda. xD

he sortit de l'illa i he vist al Jose Luis x l'altra banda xD i llavors, poc després, ha vingut el Salvatge, de nou amb el seu estimat bus groc (que resulta que li agrada pq sembla 1 camió xDDDD jajajajajajajajaja... molt bona xD). i m'ha dit buenas xD jeje... se'l veia cansat xD i com que s'anava fent fosc ja nu se'l veia gaire... ¬.¬ a+a+ no feia quasi res i tmb era avorrit ¬.¬ bé, ha pujat una senyora pesada que li ha preguntat si podia parlar amb ell i ell li ha dit que el deixés estar... insistia... i ell deia que no en tenia ganes... però la vella no es rendia i li ha dit: si te compro 1 t-10 hablarás conmigo? xDDDD jajaja... i heus ací que el Salvatge li ha dit que vale. ven la T-10 i segueix ignorant la senyora xD jajaja :P que dolent XD ( m'ha sorprés el Salvatge contestant a 1 senyora en català, molt correcte. XDD) (es que no m'ho pensava xD). i em sembla que no ha fet res més... s'ha saltat més semàfors. i en arribar a sant feliu pensava: m'arrisco i miro si va la meva parada? i ell remuga: cierta parada hoy ya está disponible xDDD i llavors, rient,m'he quedat al meu lloc i ha parat a la meva parada. ^^ jejeje *.* i quan he bxat, mel kdo mirant i diu: no es q no fuera a parar, es que te iba a dejar en la parada xD (al mig :P). q bo xD jeje :P (si, certament havia pensat: no em pararà, ara, aquest boig xD però m'ha parat ^^).

a l'anar, m'ha fet gràcia pq em reia del Salvatge pq havia estat a punt de menjar-se un cotxe i una senyora diu a 1 altra: anda, la chica se rie del conductor. si llegamos a ser nosotras, nos monta 1 pollo. xD i el Salvatge es gira somrient com dient: que, que fas¿? xD i la senyora diu: es que ja hi deu estar acostumat. xDD (i a sobre ell fa que si amb el cap xDDD).es que m'havia fet gràcia, la cara que ha fet mentre frenava i pitava als cotxes XD (no era x res més q x les seves cares xD).

i del tornar, m'ha fet gràcia la vella, que li ofereix caramels al Salvatge xDDDD jajajajajajajaja (i m'ha semblat que li agafava i tot xDD). al final però, s'ha sortit amb la seva i ha acabat parlant amb ell pq s'ha resignat xDDD (amb cara de supermegaresignació, el Salvatge li seguia la conversa a la vella, que estava superemocionada xDDD). k bo :P

i ja està :P res més. vaig a acabar la història del Waltharius i demà al matí ja veuré que faig... espero que el Miguel que vingui puntual i el Pèls 2 igual xDD (que tinc classe i el temps comptat! a les 7.43 com a màxim a la parada de tramvia!!!! ¬.¬ vale? T__T). per tornar, és igual, pq com que sortiré tard de classe, hauré d'agafar el 64 de les 15 però per anar és important que agafi aquell o no arribo!!! ¬.¬(i el profe suspen a qui vingui tard!!! vale?? T__T).i sino ho veig clar, aniré a buscar el tren de les 7.25 però es que no em satisfà gens ni mica això d'agafar el tren, pq si anés bé, arribaria allà 40 minuts abans de classe. i si el bus va bé, arribaria que em sobrarien 15 minuts x anar al WC i xerrar amb el Carles, el Xavi i la Virginia ^^ (es que és un pal que tots estem en classes diferents!! ¬.¬). ja veurem... suposo que m'arriscaré 1 cop més, pel bus, pero... espero que vagi bé! quin patiment!! U_U

pos ja està xD jojojo :P (després, quan acabi amb el Waltharius, ja miraré a veure què faig :P).

fina aviat!! (o sigui, demà xD) i ara, a estendre la roba i a veure si acabo el Waltharius, si a dos quarts no estic, me'n niré a dormir igualment o demà no hi haurà qui es llevi T.T (q trist... és que aixecar-se a les 6.45 per poder estar mig desperta per agafar el bus a les 7.40 i sortir de casa a les 7.30 té tela xDD)

ah! al final, les 3 novetats, han quedat ajornades x la setmana que ve (en principi ¬.¬) així que el volum 10 de Secretos no surtirà fins la setmana que ve acumulant-se amb Midnight children vol 2 i midnight secretary vol 1 (q segur que aquestes 2 passaran a la setmana del 28 xD i aixi amb la resta de novetats ¬.¬)males persones!! ¬.¬

també avui ja he vist un eps + de Jigoku shoujo i l'especial del Kaito kid (ep 515) ^^. i estic amb l'ep 185 de Bleach (ja queda poquissim!! ^^) i he descarregat el 194 de Bleach (dd que vaig veure que pel Frozen layer en 2 o 3h pel torrent anava molt bé i en castellà, q m'espero i el bxo d'allà i les descarregues en MU les reservo x Reborn, one piece i alguns drames (com el que baixo ara, que em queden els 2 ultims episodis d'Smiling Pasta! ^^).

pel q he vist x internet han sortit a la venta el vol 11 de reborn i el 12 de Neuro i el 5 de Cat street, però fins l dimarts o dimecres que ve res, aixi que hi hauré d'anar o el dimarts o el divendres. ja veuré. (m'encanten però no em corren pressa pq no tinc gaire temps U__U... cosa que em fot, pq em moro de ganes de llegir les 3 series xD).

i demà més! em queda el final del waltharius que demà el penjaré i buscaré la següent qüestió el diumenge x internet i el dilluns al matí a la biblioteca. ^^ (quan acabi aquesta segona rentadora, a dormir!!) ^^ jeje. bona nit! ^^

No hay comentarios: