lunes, noviembre 24, 2008

El Brincos 3 i el bon tracte que m'ha donat.

Holaaaaa!!!

avui, sens dubte, el protagonista és el Brincos 3. i és que s'ha portat totalment com 1 persona superassenyada i dialogant, no com altres que són uns torracollons. resulta que venien, els 3 autobusos seguits, el 51, el 60 i el 64. el que jo vull és el 64 (pq el 51 del Torracollons no el vull perque:
1) és un antipatic i no contesta mai
2) condueix com el cul
3) és un autobus vell o 1/2 nou
4) sempre es fot al mig i triga en marxar pq la gent pugi al seu bus i no al 64, cosa que em rebenta pq em fa agafar por de que marxi el 64 sense mi ¬.¬)
i avui clar, he vist que el 64 no tenia espai i m'ha fet moltissima por, però el Brincos 3 m'ha dit: calma, ya voy, ahora vengo, espera ^^ i ha aparcat i m'ha dit un hola *O* molt animat pq veies que no pasava res ^^ que superbona persona que és. també ha deixat clar que no s'enfada pq si pq està + que acostumat a les meves bestieses ^^ jeje aixi que es mereixia 1 premi i un aplaudiment per la seva gran actuació com un adult i com 1 persona assenyada ^^ (ostres noi, és dels pocs que es porten aixi i clar, m'ha agradat molt ^^ com m'ha tractat ^^).

total, que el Salvatge nu stava i hi havia el Bigoti 4 U__________U i he pensat: noooo! ha fugit realment de mi!!!! està fart de mi.. però després al vespre l'he vist xDDD jejejejeje *O*

i una altra cosa que m'ha fet ilusió és poder comentar la jugada del dissabte amb el Jose Luis ^^ i és que tenia lliure el lloc del davant i m'he pogut asseure amb ell i xerrar-hi ^^ jeje i m'ha preguntat per mi més que no pas x l'emma com sol fer sempre ^^ i m'ha posat molt contenta ^^ i m'ha dit que l'any que ve portarà el 61 però q no se sap encara l'horari xDDD jeje ^^ ja li preguntaré més endavant. i m'ha recordat que si l'emma vol anar a veure'l aquest dissabte també que no li fa res xD jejeje :P

i al Peloparriba l'he vist tot el dia al 60!!!! aquest home pararà boig!!! tot el dia en 1 mateixa linia xDDDD que fort... xDD m'ha fet gràcia xD

i al matí, he anat amb el Bon home, amb el Collblanc, que ja imaginava que vindria tard i que hi he anat cap allà les 9.20 i ha paxat quasi a 2 quarts xDDD jojojo :P i tant amable com sempre XD i x tornar, el Punyeteru, que hi havia el 67 de BCN al mig i estava fent el canvi, m'ha fet gràcia que el del 67 s'anava a bellugar pero em veu que miro enrera i un conductor diu a l'altre: espera que x darrera en ve 1 pq aquella noia està preparada xDDD i apareix el Punyeteru, el crido i em diu: me llamas a mi? i li dic: q en veus algun altre dels que agafo per tornar? i ell diu: no, pero como está el de barcelona en medio... ¬.¬ si es que... xDDD i he pujat amb ell i m'he posat a llegir Akari vol 4 *.* (quines ganes que m'arribi el vol 5 *O*).

i em sembla que ja està tot ^^ jojojojo... el conductor del dia evidentment, el Brincos 3 per la seva actuació estelar que cal que la remarqui pq és un model a seguir. a veure quan aprenen aquells que es salten les parades que mentre hi hagi gent a la parada poden voler pujar amb el seu bus. ^^ jeje. un aplaudiment pel Brincos 3 *O*

i demà, es veu que tenim 6 hores de classe!! noooooo! quin malson U___U pq el profe de paleografia vol que hi anem a les 16... ¬.¬ (q estem allà a les 15.55 per anar puntuals ¬.¬) i és el dia que surto tard i agafo el 64 de les 22.15 ¬.¬ aixi que... uf... agafaré x anar el 51 de les 14.20 xDDD jejejejeje a la plaça, amb el Salvatge ^^ lalala... es que em moro de ganes de veure si compleix el que va dir, de comentar les novetats ^^ em fa ilusió *O* lalala... *O*

ah! aquest matí he vist el GOS! m'ha fet ilusio xDDD m'ha dit un cop més, tu quiietecita ahi i no vengas mañana xDDDD jajajaja... m'odia xD clar, dd aquell dia... ¬.¬ ja no hi he pogut pujar més amb ell U___U

bé, doncs m'en vaig a sopar ^^ arros bollit i bistec a la cassola ^^ a veure si està bo ^^ bona niiiit!!!

(després de sopar em llegiré el vol 27 de Bleach *O*)-> no l'he llegit pq estic acabant de veure l'OVA especial de One piece que han tret pel 40 aniversari de la shonen jump i mola molt!!! *O* es pot veure online a www.jumpland.com fins el 31 de gener del 2009. aixi que ja sabeu si voleu veure aquest nou ova titulat Romance Dawn, el nou OVA de Bola de drac (q el veuré demà) i l'OVA d'una nova serie que no recordo el nom XD doncs allà ho podeu trobar. a més de parodies de Death note fetes xl Yoshio sawai i una de Bobobo xl Takeshi obata ^^ (q demà també faré 1 cop d'ull) i els capitols de l'1 al 9 de Bakuman, la nova serie del Takeshi obata ^^

bé, fins demà!! :3

No hay comentarios: