domingo, noviembre 09, 2008

Compres del mercat i els conductors de la tarda.

Holaaaaaa!!

avui he nat al mercat de Sant Antoni a comprar les novetats que volia a preu més barat XD es que sempre que arribava el diumenge plovia i plovent em feia molta mandra anar-hi, mullar-me i q se'm mulléssin els còmics... ¬.¬ total, que avui hi he anat, amb el tren, q dd l'estació he vist algú que no em pensava que el veuria xD i llavors, he comprat:

** XXXHolic volum 13 (per fi!!!)
** Lazos Prohibidos volum 5
** Aikora volum 12 (final!!) *O* com acabarà? (després de dinar ho sabré) *.*
** Magic Kaito volum 4 (el tenien!!)
** La Princesa Kilala vol 1 (si, al final he acabat picant, ja que allà em costava més barato l'he comprat...m'he sentit molt estafada i m'hi segueixo sentint però es que em moro de ganes de tenir-al U_U).

i ja està. ^^ després, he tornat amb el bus, amb l'Home puntual, que en arribar m'ha dit hola des del bus i m'he quedat :O oooh! m'ha dit hola des del bus!! ^^ i ja està, tant puntual com sempre, a les 11.40 ha arribat, ha anat al Roca i després ha sortit puntual a les 11.45 XD i h arribat a les 12.05 a Sant Feliu. molt bé ^^ molt satisfeta ^^

m'ha agradat molt el volum 1 de Llegando a ti, que per fi me l'he pogut llegir xD. a veure quan surt el 2! xD també ja m'he llegit el volum 8 de Mushi-shi... *O* sempre em quedo amb ganes de més, a més a més em fot molt que sigui trimestral perquè m'he d'esperar massa!! ¬.¬ però buenu... la següent que em llegiré, d'aqui res és Aikora, a veure com acaba!!

A la tarda, l'Emma m'ha trucat x anar a donar 1 volteta i veure quins conductors hi havia, x veure si estava el Jose Luis. llavors, arribem i passen no+ per l'altra banda el Mosk 6 amb un 62, em sembla. després passa el Pèls amb el 50, amb el bus de carreres xD i ens veu i obre la finestra (que no podia obrir-la xDD) i en veure el nen de l'Emma ha fet 1 cara que no tenia preu, la que estava esperant veure des de que l'Emma va tenir el nen xDDD i llavors, ha parlat amb nosaltres des de la parada xD fins que ha vingut el Bigoti fent jojojo (mentre dissimulava que espiava) des del 64 de les 17.15 dd Bcn xD. llavors, li he proposat a l'Emma de tornar amb ell si el 64 que venia per la nostra banda no era el Jose Luis. de cop i volta, apareix el Punyeteru amb el 64 xD (q es veu que no li ha dit hola a l'Emma i s'ha enfadat amb ell xD). i erem 4 al bus xDDD + el nen i el Punyeteru. :P llavors, hem anat a l'starbucks a prendre algo després de moolt i molt de temps sense anar-hi :P i llavors, a les 18.30, hem iniciat la marxa cap a collblanc tot xino-xano. pq segons els meus càlculs havia de ser el collblanc de les 19.15 o bé el de les 19.45 xD aixi que per curar-nos en salut arribariem pel de les 19.15 per si de cas xD. i hem fet la mar de bé pq a les 19.10 erem allà i resulta que allà estava el Pèls, fent veure que no ens veia xD llegint el diari. l'Emma, pq es girès li diu: a quina hora surt aquest? xD i ell es gira estranyat i després rient ha vingut a nosaltres. xD tenia el bus apagat i quan hem pujat, ha aparegut 1 senyora i diu l'Emma: ui, hi havia 1 senyora xD i diu: si, no soy 1 aparición xDDDD jajajajajaja que bo xD el pèls, que tenia l'alarma x sortir a l'hora xD li ha començat a pitar i hem tocat el dos. s'ha lamentat de que no podiem xerrar allà amb ell (jo també U_U) i llavors, hem fet el burru en la distància xD jajaja :P i quan hem marxat, ens ha ofert la rampa, q es veu q funciona amb 1 manivela xDDDD jajajajaajaja però no trobava la palanca xD aixi que l'Emma l'ha bxat ella soleta. i ens hem despedit. xD ha estat molt i molt bé, feia dies que no reia tant al bus, dd el dia en que el Salvatge em va parlar per primer cop dient que sortís x davant xD.

total, que el conductor del dia num 1 és el Manel xDDDD jajajaja :P que bo :P la frase del dia: on és el negre? xDDDDD jajajajajaja... s'ha referit al negre com el negre tant panxo xDDDD que bo... és genial xD

i ja està, ara sí que em llegiré el Cantar de Valtario xD que me'l volia llegir aquesta tarda però he preferit sortir en busca dels meus autobuseros xD i m'he divertit, certament, més que no pas fent els deures de lite xD jeje :P

buenu, doncs a veure què em trobaré demà al bus, espero que al Jose Luis se li hagi passat la tonteria i em saludi ¬.¬ (ah! ha pujat 1 senyora demanant xl Jose Luis xDDD i el Pèls ha fet una altra de les seves cares que no tenia preu xDDD cara de fàstic XDDD). ^^

No hay comentarios: