domingo, octubre 19, 2008

Slayers Revolution - Finalitzada!

Holaaa!!

ara feia dies que no acabava cap serie d'anime. es que... no hi ha temps per tantes coses... avui diumenge, com q m'he llevat tard i no tenia ganes de fer res de deures, que els faré a la tarda (i demà al matí aniré a la biblio de lletres xD i per descomptat, que agafaré el Collblanc amb el Jesús xD jejeje *O*) doncs faré els deures de lite. aquesta tarda també acabaré de veure l'anime d'Antique Bakery i llegiré el Vita Karoli regis xD quina tarda que m'espera xD jojojo... he pensat que cada hora de lectura 1 episodi de antique de premi xD jejeje... i aixi.. en les 3 hores de lectura que tinc previstes en els descansos em miro Antique :P
(aixi que a la tarda, quan hagi vist el final actualitzaré :P)-

ara el que he acabat és Slayers Revolution, que m'encanta *O* és una d'aquestes series que són per riure una bona estona sense cap mena de preocupació. ^^

No hay comentarios: