viernes, octubre 17, 2008

La biblioteca de Cornellà - Crown vol 5 i Body vol 4

Holaaaa!

avui he anat a la biblioteca de Cornellà, on tenien els comics en molt bon estat i que dóna gust d'anar-hi, perquè els tenen realment allà i perquè també els bibliotecaris i bibliotecaries son molt amables *O*. estan en tant bon estat que te'ls emportes amb molta cura x no fer-los malbé xD jeje

allà he agafat el darrer volum de Yaiba, Kingdom hearts final mix vol 1, One piece vols 5 i 6. (res més, de moment pq tenia de Collblanc els vols 10 i 11 de Yaiba xD jajaja).

després he agafat el 57 de bcn amb una senyora molt amable xD era el primer cop q agafava el 57 de bcn i llavors, he anat fins a collblanc, on he agafat la peli de La gran guerra de los yokai xD jeje i m'he quedat llegint el vol 10 d Yaiba fins que ha vigut el Jesús (jeje... ja he acabat el vol 10 de Yaiba! me'n queden 2!). i he tornat amb ell, que li queia la baba mirant una recepta x 1 pastís, que tenia molt bona pinta *O* estava supermono emocionat amb la revista... però em moria de ganes de xerrar amb ell però no m'atrevia a molestar-lo quan llegeix!! joooo! ¬.¬ es veu que té el cap de setmana amb no se quin examen. com q no se de que va xD només li desitjo moltissima sort i que aprobi amb molt bona nota!!! :3 jeje... ara... a molestar al Salvatge!! ja que el Fede de Jaimes ma trucat x anar a buscar els meus comics *O* i aniré primer a la biblio d'història a tornar els llibres que he fet servir pel treball de lite d'aquesta setmana i després aniré a pels comics. i tornaré... no se amb qui... pq el panorama... xD pq el Jose luis esta ocupat, amb el 64 de les 17... aixi que ja veuré... potser agafo el bus de l'Edu XDDDDD jajajaja :P

després ja seguiré!

segueixo: ja he anat a Jaimes i ja tinc:

** Crown vol 5
** BODY vol 4

mira que no em venia GENS de gust agafar el 64 amb el Jose luis pq sabia que estaria ocupat amb aquella dona dels nassos i va, i ve tard i em fot els plans enlaire...¬.¬ (em pensava que ja hauria passat i q hauria d'agafar el 51 amb el noi jove desconegut de les ulleres platejades que he descobert quan anava amb el Salvatge *O*) i a sobre no ma parat davant i aixo que le cridat jo ¬___¬ i a sobre, no em contesta quan li dic hola i li diu hola a la resta de clientes... ¬___¬ quina rabia... el Salvatge quasi que no em contesta... pero finalment m'ha contestat... però ma indignat quan ma semblat que no em contestava... ja se que ultimament no li deia res pq xerrava amb aquella paia q estava asseguda davant amb ell, pero... ¬___¬ jo vull q em diguin holaaaa! joooooo! T___T


joooo! q tonta que sóc amb les ganes que tenia de veure + al Jesus i merda!!! ¬.¬ demà a veure si vaig a mirar si trobo algun comic i molesto al Pèls... q espero que no estigui ocupat o no hi pujo i men vaig amb el Lolo! xDDDD jajaja (si es que encara esta els dissabtes a la tarda :P)o amb el Pèls 2 xD

ja veuré. ara quan s'acabi de baixar l'episodi 2 de vampire knight guilty me'l miraré!!! *O* mentrestant... miraré a veure si segueixo llegint el vol 11 de Yaiba o q faig ^^

avui el Salvatge, afeitat xD tenia 1 cara diferent, com més jovenet xD jajaja :P li quedava millor :P ma fet gràcia q avui si q li quedava be la corbata xD jajajaja :P

*venjança vs el Vikingo!!!!* ¬.¬

però x descomptat q el Jesús stava molt mes guapo *O* jejejeje *O* baaaabaaa :P 1 mika mes i em cau la baba de veritat xDDD pobret... :P dilluns si que m'he de mentalitzar x parlar-li de veres veres pq sino... em sento imbecil!!! vull parlar amb ell!!! vull saber moltissimes més coses d'ell! *O*

No hay comentarios: