lunes, octubre 20, 2008

El Pepón, el Salvatge, els tipus d'autobusos i el meu estimat Jesús

Holaaaa!!

avui després de força temps he posat un títol amb l'essència de fa temps xD jejeje...

doncs comencem... avui x anar i x tornar (al matí) he anat amb el guapo del Jesús, q estava supermegacarinyós xD i que ma fet molt feliç *O* amb aquell somriure i aquelles mirades tant dolces, m'ha fet sentir... molt bé *O* (m'ha deixat revolucionada XD) i quan he tornat, m'ha dit hola no+ tornar i m'ha fet posar molt més contenta i emocionada quan ma dit que pugés *O* jeje... i he aprofitat pq cap iaia em prengués el lloc! lo que ma fet més gràcia es que mu a dit sense les ulleres de sol!!! aixi que sabia que mu deia a mi i no a algú altre... quan fa aquells ullets és senzillament irresistible!!! *O^ (la pega és que a l'anar ma trucat l'emma i jo que planejava dir-li adeu... ma quedat 1 miqueta... xD pero ell com sempre, supertendre, ma dit adeu *O^).
ah! avui tornava a estar molt guapo amb la corbata *O* (baaabaaa xD). amb el Bon home he vist 1 altre conductor pero no se exactament qui era, avui el Ceri no l'hem vist pq estava amagat darrera la parada del tramvia xDD :P tampoc hem vist el Punyeteru xD el que si que ha vingut, sens falta és el paio de l'esplubus... ¬__¬ podria no venir, no? XDDD punyeteru, el tio xD jajaja :P però també és gràcies a ell que el Jesús mostra aquestes cares tant diverses que té i facetes que només mostra amb els seus companys *O* es que... perquè és tant maco faci el que faci? xD aish... ^.^

a la tarda, he anat a buscar el bus del Salvatge xD jejejejeje *O* *molestar al Salvatge* xD jejejeje *x* i llavors, he vist el Brincos 3, amb el seu 57 i llavors, ma saludat!!! increible!!! (a mi pq no hi havia més gent a la parada xD) aixo vol dir que ja no està enfadat amb mi???? :O oooh! aixi el dijous, quan vagi a classe de literatura, ja agafaré el seu 64 ^^
també ha vingut el Salvatge xD jeje.. amb el seu trasto... avui si que ma dit hola clarament a mi xD i me assegut a la dreta x veurel bé amb la corbata xD i resulta que dd l'angle dret si que se'l veu bé amb la corbata xDD jajajaja :P però l'aire Cervantes, el conserva xD (o com em va dir no se qui, q sembla el Beckham xDDDD).
total, que quan arribem a diagonal, veig un bus, mel miro superemocionada amb cara de: qui hi ha???? :O el Salvatge, es prepara x una salvatjada de les seves, enxampa el bus i era, el Pepón!!!!! *O* ooooH! llavors, el Salvatge es posa a l'esquerra i el Pepón a la dreta, i llavors, mira x la finestra i rient, es saluden i fan 1 carrera i la guanya el Salvatge!!! xD jejeje... quan arribo a Mª Cristina, avui si q ens ha deixat a la parada i no al semàfor xD jejeje *O* i al baixar e vist al Pepón 1 altre cop *O* jejeje :P me divertit molt ^^

per tornar, el Jose Luis... sense comentaris... ja se que la culpa no és seva, sino de la puta vella de merda... ¬__¬ avui no m'ha donat empentes a mi, sino als que tenia al seu voltant, pq quan ha vist al Jose Luis, l'ha cridat dient: Jose Luiiiiis! i ell li ha parat davant ¬___¬ aquesta vella m'esta pujant la mosca al nas! serà guarra asquerosa! ¬_¬ jo també vull xerrar amb ell!!! q sino, m'avorreixo!!! q es fosc i no es veu 1 merda pel carrer i no tinc ganes de llegir pq estic cansada! vull xerrar amb el Jose Luis U_U (bé, amb qui em moro de ganes de xerrar és amb el guapo del Jesús... *O* guapo, tio bueno xDDD).

i ja està :P res més a dir... ah! les compres de manga del dia (es que estava tant feliç amb tot plegat, entre uns i altres, dels meus preferits q me comprat uns comics per quan tornés amb el Jose Luis xD demà potser li refrego algun al Salvatge, que fa temps que no ho faig xD jajajaja :P burxar al Salvatge! xD).

** Adult time vol 7 (final!)
** Hayate vol 8
** Five vol 4
** FY genbu vol 7

al final, com q no surten les coses que més vull, em contento amb coses que m'agraden pero q no son preferència xD

*que haurà passat amb la roda del cotxe de l'emma?* xD jeje.. li volia preguntar al Jesus, quan ella ma trucat, si sabia algun lloc, pero m'ha fet vergonya, pero la veritat es que m'hagués encantar preguntar-li... jeje... *O* és tant maco... ^O*

buenu, doncs fins demà!!! a veure si demà va a la vençuda *O* (q espero que si, si es torna a treure les ulleres de sol i em tracta com avui, segur segur segur q li dic alguna cosa més que hola... q em moro de ganes de xerrar amb ell *O*) es que... m'encanta *O* és tant dolç *O* jeje (quan li ha dit al de l'esplubus q li donés la mà i aquell caraperro li ha dit que asco!! serà possible! a mi si que m'agradaria donar-li la mà... i abraçar-lo! no et fot!!! ¬__¬ caraperro aquell... ¬___¬) si es que... refregar-li el mobil nou x la cara... maleducat!!! ¬.¬

ale, doncs vaig a tirar el suavitzant la segona rentadora i a llegir 1 miqueta més del vol 7 de Adult time! ueeee! ^^ (i d'aki 35 minutets, a dormir!! :3 q demà he de estar descansada per xerrar amb ell! *O*).

els conductors del dia, els que m'han fet sentir feliç, contenta i afortunada, avui són:

en primer lloc: el Jesús, evidentment *O^
després, anirien el Salvatge i el Pepón *O* compartint el segon lloc, per haver-me fet riure tant ^^
finalment, el Bon home i el seu bon tracte, com desde el primer cop que vaig agafar el bus, sempre m'ha tractat molt correctament, que m'hagi preguntat, abans de marxar de collblanc, si pujava m'ha fet molt contenta ^^

el malvat del dia un cop més, el Vikingo xD ¬¬ ostenta al titol del més malvat ¬__¬ serà dificil, té molta competència xD aquest home... ¬.¬

ah si! el dels tipus d'autobusos es que avui he nat amb tres dels diferents tipus que hi ha: el del Jesús, el 105, q és dels nous nous (q ja té un temps xD), el del Salvatge,un dels carros pal pueblo i el del Jose Luis, dels nous q eren nous al principi xD.

No hay comentarios: