sábado, octubre 25, 2008

Primer dissabte del CAP

Hola!

avui al matí ja he anat a la primera classe del CAP, allà al Campus mundet... al quinto pino xD... m'he llevat a les 6.30 del matí, que m'ha costat moltissim xD i he anat a buscar el collblanc de les 7.15 q ha passat a les 7.30 i ja m'ha fet posar molt nerviosa pq em pensava que no arribava a classe, però al final he arribat allà a les 8.30 i a l'aulari on tocava a les 8.40... 10 minuts de caminada, muntanya amunt dd el metro U__U després, pq ens trobéssim que els d'història estem marginats i no ens obrien les aules fins les 9 menys 10!!! ¬.¬ si es que... el profe, molt simpàtic, de moment, m'ha ciagut bé XD . dels companys de classe, cap de conegut, tots els meus amics estaven en aules diferents U___U però me n'he trobat al sortir xD jeje... he conegut 1 senyor q era advocat i que treballava al ministeri de justicia xD curiós xD jajaja :P m'he entretingut al metro de tornada. i a l'hora que era el tren aniria a rebentar de gent, aixi q com tenia el temps quasi just x agafar el 51, ja que els dissabtes tenim un preciós 51 a les 14.25, que avui duia el Pèls 2, doncs he aprofitat xD erem 4 gats però millor, més tranquilitat xD jejeje... m'he posat a llegir el vol 11 de Neuro, q estava cansadissima de classe i de mirar aqui i allà ¬.¬ aixi que llegir allò m'ha relaxat i fer oblidar 1 miqueta la gana que tenia!!! xD jejeje... aixi q els dissabtes agafaré aquell 51 normalment, menys el 8 de novembre que no l'agafaré pq m'he de quedar a dinar amb les companyes de classe x preparar la classe del dissabte seguent xD jajaja :P (quina kk... arribaré super tard! ¬.¬).

Avui, per fi, m'he posat a continuar veient Jigoku Shoujo, després de molt de temps d'abandonar-la pq em feia por xD però ara em torna a fer el pes xD jajaja :P (ara em miraré l'episodi 9 ^^ de moment, l'estic trobant 1 miqueta massa repetitiva, però espero que la història doni alguna mena de gir ^^')

aixi que ja veurem ^^ volia anar a molestar al Pèls però em fa mandra :P (a+a+ no+ em queden 12 viatges de la t50/30, q es una ruina, i espero que m'arribi ja el permís de la t-jove pq sino... m'arruinaré!! amb lo del màster i del CAP no paro en viatges, que si aquella biblioteca i q si la de més enllà, que si hem de quedar amb els de classe al matí pq a la tarda n'hi ha ¬.¬ uf... ¬.¬ massa feina! quin atabalament!!! ¬.¬)

i ara, com diuen, sin más demora, veuré l'ep 9 de Jigoku Shoujo (després ja acabaré el vol 11 de Neuro ^^)

No hay comentarios: