domingo, octubre 26, 2008

Antique bakery - Final (per fi xD) - Nous episodis de One piece els caps de setmana!

buenu, doncs finalment he aconseguit acabar de veure Antique Bakery, l'anime (que aviat em miraré el drama xD). la veritat és que a l'inici se'm resistia perquè pensava: ja veuràs com és una serie de gais i llavors, passaré d'ella, però en veure que tant sols ho era l'Ono, doncs l'he trobat millor. a+a+, en veure que estava + centrada en anar veient el dia a dia de tots aquests bishies mola més xD jejeje :P 12 episodis, no ha estat malament. ^^ (m'ha rebentat una miqueta aquest final en què no sé si ha reconegut al segrestador o és que ha desistit ¬...¬). però buenu. ara, havent acabat aquesta serie, em queden tant sols 8 episodis de Jigoku Shoujo (la primera temporada xD) jeje... i després d'aquestes possiblement comenci Kanon 2002, que ja fa temps que tinc ganes de veure-la ^^. i també he de seguir amb dues de les que tinc començades (Gun x sword i Kirarin Revolution). jeje *O^

ara em rentaré el cap, espero que no surtin més escarbats del WC que la setmana passada ho vaig passar fatal x rentar-me el cap... hauré de vigilar a cada segon que no se me'n fiqui cap més al cap U___U. i quan acabi... ja veurem quin em miro xD jejeje... possiblement Kirarin, q fa temps que la tinc oblidada xD o els 2 que tinc x mirar de Rosario to vampire capu2 xD... però es que em sembla que per avui ja n'he tingut prou de vampirs i infern xDDD :P (entre unes i altres xD...) tmb he llegit la chanson de roland, la primera part... encara em queda força però es que es 1 obra molt recarregada i pesada!! ¬.¬

buenu, doncs per avui, res més. ah! ja m'he llegit el vol 3 d'Ikigami, tant trista com sempre... històries amb molt de sentiment.. però m'ha agradat que el missatger està canviant constantment, madurant xD potser? i a veure què farà en el 4t volum (que sortirà al desembre ^^).

ei!!! ara he mirat la pàgina de tv3 i.. els episodis que em vaig empassar a l'estiu amb subtítols els fan un el dissabte i l'altre diumenge!!! *O* oooh! em pensava que trigarien més en tenirlos xD jojojojo... serà questió de mirar-se'ls per veure fins on han comprat (encara que jo vagi per la temporada de Thriller Bark i el punyeteru del Gekko Moria xD jajajaja :P). res més, XD ha estat 1 curiositat xD que l'he vist mirant x quin eps del Conan anaven... el "247" XD ja queda menys pels episodis que no he vist (q mels estic bxant pq algu molt generosament ha penjat els episodis que m'he perdut Xd aixi que aprofitaré els links i els descarregaré i als vespres, al tornar de classe, els miraré... jojojo :P).

3 comentarios:

Aruchan^^ dijo...

Jajaj, tens raó. El final d'Antique queda massa obert... pero en fi u_u.

No et miris Kanon 2002, mirat Kanon 2006 (es una versió més actualitzada de la mateixa serie, i diuen que t'expliquen la história am millor detall, jo es la única que m'he vist, i això que em va picar al curiositat de mirar laltra, pero al final hi vaig desistir ^^U).
La de Kirarin tambe al veia (tinc els primers 25 capituls en un DVD), pero em va mulestar que numes la vaig truabr am subtituls en anglès. I ar aque la vax trubar am subtituls en espanyol em fa mandra baixarla... xDDD A veure si un dia d'aquests m'animu...^^

Aruchan^^ dijo...

Mira que es mala llet, posar els capituls de One piece els caps de setmana, quan no puc mirarlos. Segurament maniria millor entre setmana u_u

Kitsune dijo...

doncs si, una miqueta de mala llet si que és, a més, ja deu fer ben bé un mes i mig que fan els nous episodis. U___U pq l'episodi que toca és el que expliquen la vida del Lucci i quan va entrar al CP9 i quan lluita amb el Luffy i ja ataca la Buster call... U___U però què hi farem? jo no+ el puc mirar els diumenges pq dissabte tinc classe I___I