viernes, octubre 24, 2008

El Salvatge s'ha saltat la parada!!! Però què s'ha cregut???

hola ¬______¬

en aquests moments diria de tot al Salvatge, de tot de dolent... de capullo cap per munt, però no u dic perquè mira... ¬___¬ quina ràbia que li tinc però que s'ha cregut?? saltar-se la parada! i més veient que ens aixecavem i mot xerrar, molt xerrar amb la pavoncia aquesta, que avui no la duia asseguda al seu costat i després va i pum! ale, DRETA al seu costat, quan és perillós perque entorpeix l'entrada de la resta de clients, no li deixa veure enrera si hi ha gent que vol baixar (cosa principal en aquest moment) i el distreu, que sent com és el Salvatge, que es distreu MOLT fàcilment (vegeu dies enrera, fent el subnormal amb una altra tia, que sol agafar el de les 15, que es va menjar algo a la carretera). aixi que sent com és, i veient que la gent volia baixar, per molt que li atregui la tia aquella, podria fer el favor de fer bé la seva feina (q per algo li paguen i no és per fer el subnormal amb les ties que li facin gràcia) i parar quan toca, i més, si li hem demanat la parada amb molta antelació. i lo normal seria, que si li diguéssis, ben dit que no ha parat, no li donis les culpes a qui no la té. eh? que ja saps de que va la cosa... ¬_____¬ i no facis aixo per putejar pq toca els nassos... ¬___¬ jo que no volia caminar i agafo el 51 i au! a fotre's!! pq el capullo del Salvatge tingui ganes d'impressionar la tia aquella i se salti la parada! però de que va??? ¬_____¬ (o és que potser era pq no pugés més amb tu, capullo???! doncs no et pensis que et surts amb la teva pq per molt capullo que siguis i que condueixis fatal, com un brut i un salvatge, hi puajré si em fa falta agafar-lo a la teva hora. i q sàpigues, que si 'he agafat amb tu x tornar, ha estat pura casualitat, pq no m'esperava que vingués el Salvatge i menys, amb un bus gris ¬.¬
el que ma semblat en aquell moment era que com que ma vist tant comoda ha dit: estas ben asseguda? doncs no et ve d'una parada... i se la salta... es la impressió que donava i que espero q no fos x aixo... pq n'hi ha per bofetejar-lo i llençar-lo al riu ¬________¬

no dic que no pugui xerrar amb qui vulgui però que faci el favor de parar quan toca (ho dic pq a m'encanta xerrar amb el que em caigui bé i això però una altra cosa es que xerri amb algú i perdi el món de vista ¬___¬) si es que... ¬__¬

no+ estic 1 miqueta més a gust... pq amb la mirada asessina que li he fet dd la porta de sortida no m'he quedat bé, el que m'hagués deixat a gust és dir-li de tot ¬__¬ però què hi farem? creuem els dits pq demà no me'l trobi ¬___¬ (m'he quedat flipant de veure el Voltor a la tarda O_____O i més en 1 hora que m'aniria bé tant per anar com per tornar de classe U______U. sense comentaris ¬.¬).

buenu, si veig al Salvatge, que millor que no, espero anar acompanyada per no tenir temptacions de llençar-li pedres x obrir-li el cap ¬____¬ res més (evidentment sóc prou civilitzada per no fer-ho, pero si mon germà ve d'hora espero poder fer un pro per poder fotre-li unes quantes patades al brut del Salvatge de la play xDDD jajajaja :P algo es algo :P).

No hay comentarios: