jueves, octubre 09, 2008

Per ser tant dolç i tant tendre et mereixes una menció

Holaaaaaa!!

avui, és que m'ha fet molt i molt feliç un detallet que ha tingut el Jesús que per mi, ha estat molt important i ma fet adonar del paperina que estic fent i de lo rotllo q és tenir vergonya i por de dir-li res a un home aixi de tendre. perquè ara si que n'estic quasi segura de que no m'engegaria a la merda si tractés de parlar amb ell.
i és que, avui a l'anar, m'ha fet moltissima gràcia lo mono que ha estat (primera part xD) pq menjava superdissimuladament i d'amagat el seu entrepà... i mastegava xiclet fent bombolles (estava temptada de dir-li: com ho fas??? a mi no em surt... pero buenu xD) pero ha fet unes carones monissimes. *O* pero el que ma xocat es: pq el veia diferent sense les ulleres de sol? no! no era aixo! eren les patilles que sa deixat! que x aixo em pensava que era el King Afrika i era ell xDDD pobret... mira q confondrel amb aquell xDD. i el detallet numero 3 ha estat al baixar, la seva frase de "despedida". jeje q no es un adios sino un hasta luego. xD tenia clar que tornaria amb ell... *O* i pel viatge de tornada l'estava esperant i un cop mes, una iaia m'ha interrogat ¬.¬ en serio, m'hauran d'acabar pagant pq ultimament tot deu que trepitja la parada sigui on sigui em pregunten no pas l'hora en que ve el bus, sino que em pregunten "quan passa realment el bus? o quin conductor dels dos que ve va més ràpid? o quin agafaries?" . tinc cara de pal de la companyia o que?? ¬.¬ me trobat 1 noia al metro que ma preguntat: ara quin conductor passa? ¬.6 i jo alucinant... i li dic: pq m'ho preguntes? i em diu: pq al mati t'he vist tant convençuda agafant aquell autobús que sabia que l'agafaves xl conductor... ¬.¬ i jo pensant: jolin... i jo q li dic: el Jose Luis... xD
buenu, q me ne nat x les branques, el que deia... doncs el Jesulín s'en va al bar i quan torna, m'assec al seu costat , decidida de parlar-li, pero, el veig que busca el diari i penso: joooo! no em dones ni 1 oportunitat de parlar amb tu!!! jo que me'n moro de ganes!! pero com si em llegís el pensament, deixa els diaris i es posa en pose supermona *O* i penso: ara! i quan em mira es 1: pero que supermegamono amb aquest supersomriure xDDD i se ma desbocat el cor i una mica mes i em moro XDDD.
total, q no li he dit res pq sóc tonta i ara men penedeixo de no haver tingut valor de dir-li res... espero trobar-lo demà i poder parlar amb ell... encara que el cor em bategui tant depressa com avui, espero calmar-me una miqueta i xerrar amb ell... xD pq aquell detall de l'aire acondicionat, de apagar-lo pq em moria de fred, ha estat tot un senyor detall i més, si ell deia que s'estava morint de calor i no l'ha posat pq es que tremolava de fred. a+a+ li ha dit al Brincos 3 q no mel posés tampoc (i el Brincos 3, atenció: ha posat x minuts la calefacció i no em fregia!!! estava molt bé, i diu el Brincos 3: esta resfriada seguro... pq ella es la primera en quejarse de la calor q hace xDD jejeje *O*). pero el Brincos 3 també ha tingut l detall de no posar l'aire fins que he baixat ^^ (he baixat abans, q es veu q ho ha notat de seguida xD, pq em sabia greu q es fregís ^^ pero no li importava *O*).
doncs aixo, i el Jose Luis tampoc ha posat l'aire i tenia la seva finestra una miqueta oberta i prou. ^^però el que m'ha fet feliç feliç és el Jesús, per aixo de l'aire, perq llavors m'ha fet adonar que tot i que duia les ulleres de sol estava realment x mi i tot i xerrar amb el paio de l'Esplubus estava x mi i m'ha fet de veres que molt i molt feliç. *O*

canviant de tema, pq aixo es quasi 1 monogràfic de com aprecio i estimo encara més al Jesús xDDD doncs, avui he agafat quasi tota la col·lecció de Uzumaki, del Junji Ito, un dels autors que vaig descobrir l'any passat que ha estat una revelació per mi. primer de tot, Tomie, que espero que algun dia, la Cúpula tregui el volum 3, i que em va agradar moltíssim i que llavors, vaig comprar "le mystere de la chair". volum únic de una col·lecció d'horror que ha fet ell. i tot seguit, he trobat a la biblioteca de Sant Feliu (la única on no han robat els TOTS volums i que els he pogut agafar, bé, la de Collblanc tenia els 2 primers xD q vaig llegir d'allà) i que ara em toca el volum 3, que el llegiré després. i que el que vull encarregar el mes que ve es "le voleur de visages" q em costarà 11 euracos pero que seré feliç xD pq m'encanta aquest autor. i si en treu més, me'ls llegiré, pq realment, són històries molt curioses, amb unes històries surrealistes, però que amb els temes reals que tracta són ben reals.

*vaig a parar la taula i després, si he d'afegir res més... ja ho faré...*

no+ mencionar de més que m'ha fet gràcia la mala mirada del Jesús al Punyeteru xD (no sé encara pq li ha fet XD) i també la supermegasalutació del Pèls, q deu tenir vista d'àguila pq sempre em detecta xD i m'alegra el vespre. ^^

tmb comentar, de passada que el Cigró salta de la llista negra pq es menys odiós xD.. el Peloparriba potser salta de la llista negra si és amable amb mi. el Cigró ha saltat de la llista negra pq d tant en tant sap tenir detalls i pq ara si que em diu hola, a desgana, pero em contesta ^^

la Destroyer fins que no se n'adoni soleta q no pujo amb ella pq no em contesta mai... doncs allà ella... cada cop q em veu diu lo mateix pero no es bona x dir-me: pq no puges amb mi? enlloc de dir pq tothom la senti: es que ja hi torna! passa de mi!!! no vol pujar amb mi! i no es planteja que si no hi pujo és pq m'ha fet algo? i no anar de víctima!! ¬.¬ odio el que em va fer les 4 vegades que hi vaig pujar pq no li vaig fer res! li vaig dir hola com 1 persona normal, per donar-li 1 oportunitat... i li vaig donar 4 i les 4 es va portar com 1 maleducada, per no dir res més fort... ¬.¬

buenu, doncs vaig a rentar els plats que avui al vespre em toca mi. sort que no he hagut de fer el sopar. mentre rento els plats a fer rentadores que ja no tinc samarretes. aixo de tenir 3 samarretes primes de maniga llarga es 1 merda... U___U (i les tinc x recomanació del GOS fa anys xDDD).

1 comentario:

Aruchan^^ dijo...

Jeje, pubreta, que la conductora és una maleducada i no et saluda xDD.
M'alegru per tu, que els conductors et mimin tant quan agafes el bus ^^