viernes, octubre 10, 2008

Novetats d'avui ^^

Holaaaaa!!

avui he anat a veure el Jesús, a veure si podia xerrar amb ell pero se m'ha fet més difícil del que em pensava: pq m'he posat nerviosa quan em mirava tot somrient a l'expectativa que li digués alguna coseta... T.T

de comics m'he comprat:

** kirarin Revolution vol 5
** 4 amores adictivos
** Secretos del corazón vol 9 (cosa que no m'esperava i que m'ha alegrat el dia i que ja m'he llegit *O* m'encanta, el millor volum, de moment!! *O*)

buenu, doncs avui he sentit més coses sobre ell pero el que m'agradaria és que m'ho expliqués a mi... no al de l'Esplubus ¬.¬ pero buenu XD

el conductor del dia: el Jesús (li ha dit Ceri al Ceriiiii xDDDD que bo xD m'encanta aquest home xD. cada día m'agrada més *O*).

ooooh! x fi subtitulat el primer episodi de Vampire knight Guilty!!! (ara me l'estic mirant *O*). i també el primer de EF - a tale of melodies. ^^ a veure si estan tant bé com espero xD. jeje... ara falta que subtitulin nodame i Skip beat xd (aquestes seran les meves 4 series de la temporada. ^^)

actualitzat: a la tarda he donat 1 volta amb l'Emma i el seu fill i hem vist el Salvatge q duia 1 bus gris i ens ha saludat dd el seu bus amb 1 somriure d'orella a orella!! amb unes dents blanquissimes que brillaven amb el sol! xDDD quina gracia xD ma fet molta ilusio que em saludés de lluny ^^ dd el bus *o* i el Calvo de la mala llet tmb i el Cap de pollo (amb el seu 61 també). ^^

he descobert el blog d'una senyora que parla sobre el bus urbà xDDDD quina gràcia xD jejeje... jo parlo de les linies i ella sobre les altres... el iaio xafardero ja se com es diu xD jojojojo :P i ja sé com es diu la noia morena xD juju :P. posaré el blog de la senyora per recordar-me de tafanejar de tant en tant :P)
http://montse-recorridoenautobus.blogspot.com/

No hay comentarios: