domingo, octubre 05, 2008

Final de To love Ru i la peli 1 d'Slayers.

Holaaaaa!!

ahir vaig acabar de veure l'anime de To love Ru, que m'ha fet riure molt i q ha estat molt entretingut. si, era una miqueta empipador l'opening perque tants pits i cuixes i demés em sobrava pero la cançó m'encanta. quan havia de veure l'opening minimitzava la finestra i escoltava la canço i quan sortia lo dels sponsors llavors la obria de nou i ja esta. xD jeje. la cançó que m'ha agradat molt també és la del 2n ending. a veure si la puc baixar també ^^. i el manga no se si serà tant ecchi com l'anime però aquest, deu ni do! el que m'ha sobrat són els 2 episodis del Saruyama, que no hi pintaven res de res, per mi, però buenu.

i ara, que he trobat totes les pelis i els OVAS de Slayers, doncs me'ls penso mirar tots. avui, després de 2hores de descarrega per parts he baixat la primera peli, que m'ha costat més de baixar que el que dura, pq dura una horeta.
el dibuix i l'enregistrament és antic i els subtitols també, es nota que la copia que he baixat és de VHS però és de HD aixi que... potser és de lo millor que es pot trobar xD ara, la peli es nota que es de l'estil de les primeres, una miqueta ecchi, a diferencia de Slayers Revolution, q es un estil totalment diferent, a l'estil de Slayers Next. aquesta, es nota q es la peli basada en la primera temporada. ^^

bé, ara estic baixant la de Slayers Return, q també dura 60 minuts i que no crec que la acabi de baixar fins demà, pq esta partida en parts i en MU... ¬.¬ aixi que... pero tampoc tinc gaire temps x veure-la avui XD jeje... pq vull acabar de llegir el vol 9 de bobobo que vaig començar el divendres... aixo de llegir una miqueta cada dia pq tinc un munt de deures es 1 merda, i quan faig 1 pausa: miro algo d'anime xD jejeje :P

buenu, el conductor del dia d'avui és el Va de guapo x no haver fumat dins del bus, tot un detall x part seva ^.^ que com q sa trobat en la situacio que sa trobat, doncs no n'ha tingut temps xD hahaha :P

doncs ja està... a veure si puc trobar una resposta x alguna de les dues questions x literatura llatina medieval pq la veritat es que em fot no tenir una resposta pq no la responc: el primer zero del curs x no fer deures, i remuntar un zero, en 1 master, es impossible!! i no treure un excelent, es quasi 1 penalitzacio (pq com q estudio x beca... ¬.¬ pos va a ser que no accepten aprovats ¬.¬ o notable o excelents ¬.¬). aixi que dema al mati, esforç! anar a la biblio de lletres a veure si trobo alguna resposta! T.T

la connexió a aquestes hores va com el cul!!! ¬.¬ com els matins no hi ha res ¬.¬

No hay comentarios: