jueves, octubre 16, 2008

Novetats pel Saló ¬.¬ - Dia de compres x Sant Feliu

buenu, doncs després d'anar llegint d'aqui i d'allà... todo mi gozo en un pozo... de les coses que volia no+ em quedo amb: Llegando a ti i Kirara Princess (q espero que realment surtin ¬.¬) -> aixo de les de planeta... q en volia tantes ¬.¬ quina rabia!! jo volia Liar Game!!! U___U ploraré U___U era la novetat que més volia U__U (snif) què hi farem? ¬.¬ doncs bé, gràcies a que ells no treuen el que vull al canviar la llista em compraré Nodame (amb regalets *O*), Fairy tail (amb regalets *O*), Midnight children, chiki chiki banana, el 5 de Lazos prohibidos (per descomptat), el 13 de Holic *O*, el 8 de Mushi-shi *o* i de Glénat el 8 de sugar sugar rune i possiblement vagi el diumenge d'aquella setmana a x les cares (Zetman 9, Detective Ritual 4 i One pound gospel) i el 3 de Ikigami també el compraria al mercat de sant antoni *O* les demés coses q m'agradarien al no ser preferències, de moment, res més... Five m'agrada però com a preferència tinc el primer vol de midnight children xDD mayu shinjo *O* xD (ja q no puc comprar res del que volia xD de planeta ¬.¬ tant de bo q si que surti Liar Game *O*).

buenu, doncs ahir finalment vaig poder pujar amb el Salvatge xDDD q amenaçava amb el dit a un senyor dient q no podia pujar xDDD (q era 1 amic seu xD) a primer cop d'ull vaig tenir la sensacio que mu deia a mi xD i em vaig quedar O__O ehhh? q jo no pujooo? XD pero vaig veure que anava xl senyor aquell i vaig pensar:ah xD jeje
duia 1 trasto com últimament ¬.¬ es que va ser veure 1 trasto i tenir la intuició de dir: el Salvatge xDDD que pasa? que li donen trastos pq no es carregui els autobusos nous? XD aixo li passa pq condueix com 1 boig xD jejeje :P em va fer molta gràcia lo de la "piruleta" xD que li deia a aquell home xD jajajaja... mai havia pensat q al senyal de obres se li digués aixi xD jajajaja i va passar xl seus nassos xD :P (un altre s'hagués quedat allà esperant xD) jeje... la corbata? doncs... no li queda com m'esperava xD jajaja li queda, com 1 complement més dels mil que porta, entre les arracades, les ulleres de sol, els anells i cadenes xD li quedava com 1 miqueta sobrant xD jaja... li sobrava la corbata, la veritat, no li donava un toc seriós com als demés, li quedava contradictoria amb la imatge de Salvatge que porta xD a+a+, després m'he recordat del primer cop que el vaig veure amb la corbata l'any passat, q duia l'especie d'abric-manta posat a sobre, més els complements comentats i no podia parar de riure xDDD jajajaja... ell és un exemple clar dels qui no els queda bé la corbata xD (com el King Àfrika xD).
tmb va ser molt bo quan va cridar al del 97 i li va dir"caballero!!!" xDDDD quin riure que em vaig fer... era el pregonero del pueblo con el carro pal pueblo que portava xDDDD jajajaja... i quan va marxar el seu amic q el va anomenar d'una manera xDDDD jajajaja... quina gracia xD no podia parar de riure xD jeje :P i que més va fer? ah si! ¬.¬ parar al costat del semàfor d'abans de la parada i obrir les portes i dir: venga, hoy toca andar! T.T jooo! mel miro amb cara de joooo! i em diu: a portarse bien, señorita! ¬.¬ snif... li vaig dir q era 1 Salvatge i va dir: con mucha honra xDDDD jajajajajaja xD a canvi va dir adeu amb la mà (o això em va semblar) xD doncs a caminar fins la parada del metro xD ¬.¬ quin paio... quin horari més raro que fa!! després nu sé si torna a paxar x sant Feliu U__U
pero en general va ser molt divertit xDDD feia dies que no hi pujava i en tenia ganes xD x tornar, vaig tornar amb 1 senyor nou, q x fi sem va acudir 1 mote x ell, q fa dies que el veig al 51 però no se m'acudia com anomenar-lo, fins que ho vaig veure clar: el senyor mandonguilla! xD jejeje :P
ah! també em va fer moltissima gràcia el Salvatge cridant eufòricament al Cigró!!! xDDDDD jajajaja es van saludar allà a lo bestia (més el Salvatge que el Cigró i el pobre home saludant-lo avergonyit xDDD jajajaja :P). és lo que jo dic: pujar amb el Salvatge és com en 1 atracció de parc d'atraccions! *O* jejeje (no pq ell faci el pallasso ni res, és x la seva manera de conduir com 1 Salvatge! xD jajaja :P amb les curves i les frenades a lo bèstia és com 1 muntanya russa). ara que dic aixo m'he recordat lo del 105 xDDDD jajajajajaa... quins bots que feia! xD no sabia que era tant important aixo del "puja-i-baixa" q resulta q era la suspensió (em sento ignorant xDD)... XD quin riure que em va agafar imaginant el de l'esplubus dret al seu costat sortint disparat ¬.¬ pero es veu q sem veia a la cara pq el Jesús sen va adonar de seguida i li va dir: dolent!!! ¬.¬ i a sobre li deia que vingués a seure al meu costat! mala persona!! ¬.¬ sort q no ho va fer. (1 punt positiu x ell :P ja en té 2, per no tapar-me al Jesus i x no seure amb mi ni al meu lloc... bé, en te 3 xD encara li queda xDDD).
jooo! ahir em va girar la caraaaaa! ¬.¬ i a sobre es feia l'indignat pq no li deia res! si ell havia estat el primer en girar-me la cara!!! ¬.¬ a+a+ em moria de ganes de xerrar amb ell i ell res... a+a+ amb les ulleres de sol no veig les seves intencions! ¬.¬ es 1 timo ¬.¬ m'agrada quan esta enuvolat pq aixi no les porta *O* amb aquella carona i tot plegat... la corbataaaaa *o* baaaabaaa xD jolin... es que mel mirava amb la corbata i... joliiiin! està guapissim *O* (no n'he vist cap més a part dels 2 que ja vaig dir que es posin el que es posin estan molt guapos xD) i ara ell, q es un dels que esta guapissim porti corbata o no (pero clarament estan els 3 q dic més guapos amb la corbata xD q ja se sap qui son xD jejeje no és gaire difícil d'endevinar :P).
encara no he vist el Cap de pollo ni l'ulls de serp però suposo q el dissabte, quan vagi a burxar al Pèls ja ho veuré :P (quin superrepertori el dissabte!!! :O oooooh! xD).

també em va fer gràcia la cara de satisfacció del Jesús, a l'anar, quan no vam veure el Punyeteru... quina mania que li té!! per què? ¬.¬ xD (vaig veure de lluny 1 bus gris, alla a la Nestlé però a ell, ni rastre, de tant lluny no, eh? :P no+ s veu el bus). amb la gràcia que em fa xDDD jajaja (es converteix en 1 distracció aixo de veure com el mira malament no sé perquè xD). el que em va deixar com: "sosos!". van ser ell i el Ceri!! no es van mirar amb mirades desafiants ni res!! quin timo!! en serio! ¬.¬ jo volia que el Ceri li digues algo i el Jesús li tornés, com sempre.. doncs ahir es van saludar com persones normals, amb la mà, seriosos... U__U mi gozo en 1 pozo... ¬.¬

buenu, doncs ja he acabat la història de Uzumaki, avui la torno a la biblioteca. m'ha agradat molt, acaba com les típiques històries de terror però li ha donat 1 toc que m'ha deixat molt satisfeta. la història extra és 1 passada xD. és una història q m'ha agradat molt i que per Nadal em compraré els volums, perquè és un d'aquests manga que considero imprescindible xD jeje.

canviant de tema, avui em tocava a mi encarregar-me de les feines de casa, que no em puc passar el dia fora a la biblio i x tant, avui he sacrificat el meu matí x poder veure el Jesús U__U per anar i comprar el sabó H&S pel Miki, q li agrada el H&S cítricos q a l'schlecker es + baratu, i sempre que vaig allà trobo temptacions xD i n'he vist 1 d'irresistible... *O* uns mini bombonets... q estava pensant en el Jesús xDD quan els he agafat :P és que són bombonets fets de twix, mars, snikers, maltessers i 4 productes nous d'aquest any!!! *O* tota 1 temptació: hi havia la caixa de 200gr i la gran i he agafat la petitoneta xD (q sino... xD) encara que he pensat: men puc posar un parell a la bossa i oferir-li xD nooo! quina vergonya... si fos el meu novio vale... però es que... *O* aiiiish! m'encantaria fer-ho xD de treure'n un, q ell em miri i li dic: que en vols i que ell digui q si amb 1 supersomriure xD (quines coses de pensar xD) aixi que amb la pena de no poder pujar amb ell avui, he anat a comprar més coses de la llista a l'eroski (s'ha de voltar xls llocs + barats) i tota flipada cap a la carretera, que m'ha quedat suada la samarreta U__U i xorrejant pq arriba L'home puntual amb el 61 xD i rient em diu: donde vas con esa carrera? Jesús viene x atrás. i ja em veus esperant 5 i 10 minuts i aquest home no ve! ¬.¬ (snif) amb tota la pena, he entrat a l'eroski a comprar sense haver vist el somriure del Jesús I_I i llavors, m'he trobat la Sílvia i he xerrat amb ella xD i quan he sortit ma fet gràcia l'home-greix , que em veu, obre la finestra i em crida xD jajajaja :P que bo. li he dit hola també perque ma fet moltissima gràcia pero nu se si se na adonat que li he dit hola també ^^ i també he vist al Pepón, quan e nat al condis a x una schweppes spirit de llimona *O* i el paté de tonyina i ma saludat amb la màaaaa *O* sóc feliç xD jaja... ho podria ser més si hagués vist al Jesús pero.. que hi farem? U.U demà si que hi aniré... aniré a la biblioteca de cornellà, primer i després a la de collblanc *O* jejeje... així tornaré amb ell dd la primera parada :P (per anar hi estaré menys estona però més x tornar ^.*).


buenu, doncs de moment, tot això per avui, al vespre quan torni de classe ja posaré més *O* jeje... encara dubto si donar 1 altra oportunitat al Brincos 3 o anar amb el Cigró ¬.¬ es que...em a fotre que fos tan borde amb mi!!! ¬.¬ però ahir encara ho era i avui també... q ma vist i ma girat la cara ¬.¬ buenu, ja ho decidiré quan estigui a la parada :P (vaig a acabar els deures de llatí que tinc el temps comptat! :P)

editat: el Brincos 3 estava més borde encara ¬.¬ (cap més comentari al respecte del Brincos 3) aixi que definitivament agafaré el Cigró ¬_¬ o bé el collblanc, que no sé qui el duu? l'Edu o el Calvo de la mala llet? :O

1 comentario:

Aruchan^^ dijo...

Jajajaja, regalali bombons al Jesús. Pero fesu com de casualitat, com si en duguessis un a sobre per coses de la vida, i quan tel vagis a posar a la boca li dius "En vols?" xDDD. Li fas una mossegada i li dones laltre tros xDDD. O millor, com al capitul extra de Clannad, tel menges i li tires l'alè a sobre (em va fer uana gracia aquella escena xDDD)
Buenu, tu sabras xDD