martes, octubre 14, 2008

Aquests homes amb corbata... Vull un 51 a les 22 de la nit!

Holaaaaa!!!

avui he anat a buscar al Jesús a la carretera i he vist al Pepón que entrava amb el 51 XD i m'enxampa rient-me de lo que pensava mentre el veia i ma dit hola xD jeje.. i ma dit: donde vas tan sonriente? xDD jejejeje *O* on he d'anar? a buscar el bus amb el Jesús *O^ jeje... i quan ha vingut: venia superarreglat, superguapo, supermono xD jeje... amb la corbata, els seus pèls de punxa, no duia les superpatilles i aquell somriure... baaaaabaaa *O* i és que quan somreia.... *O* oooooh! em posava supertonta xD jeje :P i és que m'ha fet gràcia que ja he vist que no s'empassa el xiclet, el llença x la finestra!! brut! xDDD es guarda en un paper o en 1 mocador i després el llences!! ¬_¬ si es que.. quina poca educació xDDD m'ha fet gràcia que deia que no parla anglès! que mooooonoooo *O* jeje :P i que li agraden els dolços. el del bus de bcn ma xivat coses pq es veu q el coneix xDDD jajaja... li ha dit "Jesusito" xDDD jajajaja :P quina gràcia. :P
total, que m'ha encantat la mirada de "ya rendiremos cuentas luego" amb el Ceri :P i la cara que ha posat al Punyeteru (q si que duia la corbata i q li queda força bé, m'ha recodat al Pèls :P) però a ningú li queda com al Jesús... q em quedaba bocabadada mirant lo bé que li queda i lo guapissim que estavaaaaaa... tio bueno xDDD *O*

però encara tinc ganes de veure al Salvatge amb la corbata... quina intriga... xDD es que mai m'hi he fixat com li queda... xD jeje :P

buenu, doncs fins aqui... lo d'avui, de moment, perquè e d'anar a classe (per anar no se qui serà, x tornar, tinc molt clar que serà el 64 de les 22.15 amb el Calvo Malvat ¬__¬). a veure si trobo el Salvatge... es que cada dia esta en 1 lloc diferent!!! ¬__¬ quedat o en el de les 14.20 o el de les 15 pero no em vagis cada dia a 1 lloc diferent q no se com trobar-te, Salvatge!!! ¬_¬ sino, agafaré el tio bo xDDD jajajaja :P

he agafat el borde del "tio bueno" q estava molt guapo amb la corbata però m'ha fet moltissima rabia que no em contestés quan li he dit hola. estupid! es pensa que x estar bo tot li està permés o que??

al final no he vist al Salvatge, ni rastre d'ell! on estàs, Salvatge?? xD

mentre anava a buscar el bus m'he trobat un conductor estrany, q no el conec gaire, em sembla que duu el 61 i que diverses vegades me l'he trobat al metro i m'ha fet gràcia que em digués: nena, que haces tu aqui a estas horas? li dic que vinc de classe. i em diu: uy, pues la noche es peligrosa. no tienes a nadie que te acompañe? xD jeje quina gràcia, aquest home. ^^

i llavors, per una frase que ha dit el Calvo malvat he pensat: ostres, lo bé que aniria un 51 a les 22h i llavors, no hauria de caminar dd la carretera, amb lo perillosa que és la nit, q l'altre dia em va assaltar aquell moro i q em va fer 1 por terrible, doncs aixi no hauria de molestar a ningú i el 51 em deixaria davant de casa ^^ jeje *O* és una suggerència, q en sentir al Calvo dient allo de: pq no le pides al que te acompañe? doncs he pensat aixo xD es que... pobret... si ha de matinar 1 ou xDDD (em sembla xD pq no se si duu el de les 7.05 o el de les 6.40 pero amb els 2 ha de matinar... q ha de ser a cotxeres a les 6 i pico? pos aixo xDD jeje

buenu, doncs ja esta... demà, a veure si vaig amb el Jesús i li parlo d'una punyetera vegada (si no em cau gaire la baba x veure'l amb la corbata xD). de tots tots, el més guapo amb diferència, amb la corbata és ell *O* (de moment ^^).

No hay comentarios: