viernes, octubre 24, 2008

Les noveles 1 i 2 del Detectiu Conan

Holaaaaa!!

avui és un altre dia... deixem-ho així xD jojojo :P ahir era un dia gris i núvol, plovia... era com el meu estat d'ànim, la pluja eren com les llàgrimes que no em queien pq no em venia de gust, total... XD bé... aixi que després d'això, necessitava algo que m'animés... conclusió: una visiteta x l'FNAC a la secció de còmics a veure que hi havia x allà. resultat:

** Detective Conan 1: la leyenda del tesoro de Koshu (la novela *O*)
** Detective Conan 2: sinfonía para un crimen perfecto (la novela 2 xD
** Ikigami volum 3 (*O* avui me'l llegiré *O*)

i així, una miqueta més satisfeta, vaig anar cap a la classe de literatura llatina (és la meva perdició, aquella classe U_U). i allà, feliç. mentre esperava 30 minuts a que vingués la resta de la classe, vaig llegir els primers capítols de la novel·la del Conan fins que vinguéren l'Helena i l'Iris i em van dir: oooh! el Conan! xD i els vaig dir: si, la novel·la. vam xerrar 1 miqueta de manga xD fins que es van cansar i vam xerrar dels deures de literatura XD i dels de llatí (q vaig fer al bus del Brincos 3 mentre hi anava xD jajaja :P).

per tornar, va ser curiós, vaig anar al metro de la L2, on hi havia un grup de sudaques tocant (ni em vaig molestar en mirar pq havia d'agafar el metro corrents pq com sempre, la profe de llatí es va passar de l'hora i em pensava que no agafaria el bus del Jose Luis...) però, vaig agafar el metro pels pèls i entro i veig al Bon home i vaig pensar: curiós. miro i veig: el Papada i senyora!!! O________O i llavors, li va explicar algo a la seva senyora xD i va agafar el movil i va trucar a no sé qui xD total, que corrents x agafar el metro de la L3, i després corrents cap a maria cristina, on, pels pèls de nou, vaig agafar el 64 del Jose luis, on un cop més, una altra senyora, em va prendre el lloc del costat del Jose Luis i no vaig poder parlar amb ell U____U.

uf... i ara vaig a mirar quin dia fa avui... XD avui el que he de fer és anar a xl volum 11 de Neuro, q el tinc reservat dd fa dies xD i avui, aprofitaré x estar a casa, fer rentadores, fer el dinar (q em toca a mi dictatorialment x mon pare xD), fregar i endreçar i també vull veure una peli, la de la Gran guerra Yokai, que vaig agafar a la biblio de collblanc i també llegir més de Luna nueva... xD (aquest llibre, certament va ser un presagi xD jajaja :P).

ara m'he recordat que el 115 tenia unes teles negres de pantalla plana... joooo! jo vull saber pq son!!! son x indicar la ruta que fa el bus i les parades com al metro??? si, q posi x ex: L51 (en fuscia com els horaris) i llavors, podria sortir una linia amb les parades reals que té i que surti en pantalla a sota, el nom de la "propera parada: XXX" xD jejeje :P és el que vaig pensar, però nu sé pq serà... i el Brincos 3 tenia els llavis segellats xDD :P tmb he pensat q seria x posar-se publicitat d'ells i dels seus serveis i autobusos xDDD :P

buenu, doncs ara esmorzaré, q x culpa d'aquell maleit escarbat m'he llevat a les 7.30 de l'espant U___U

i a la tarda... depenent de si he vist la peli o no, l'aniré a tornar a la biblioteca a l'hora del Salvatge xD jajaja :P (a algú he de burxar.. i a dedocracia decideixo que és ell. xD ja que el Manel no el podré molestar fins dissabte, quan torni de classe... si... tinc classe els dissabtes al matí T_____T 5 hores seguides de classe de 9 a 14. pero demà q es el primer dia, tinc 6 hores seguides... U___U he de ser a les 8 per veure l'assignació d'aules, trobar on és i aixo... ¬.¬ 1 merda ¬.¬) xD em planyo pels que fumin d classe que quan surtin sortiran amb 1 mono de nassos xDDD jajaja... (a mi m'es igual, pero sortiré afamada! xD :P).

i ja està ^^

editat: ja he vist la peli de Shin-chan...molt entretinguda.. posa de bon humor XD (l'illa del tresor) i he nat a pels comics i ooh! enlloc de tant sols el vol 11 de Neuro he aconseguit també el volum 10 de Bobobo!! jejejeje *O* (q aquesta tarda li refregaré al Salvatge... quant de temps sense fer aixo!!! *O*)... avui... he vist 1 tio bo amb cabells de punxa!!! *O* baaabaaa XD però no diré a on :P

No hay comentarios: