jueves, octubre 30, 2008

Finalment, demà, al Saló del Manga

Holaaaa!!

avui ja m'ha trucat la Tati i hem quedat que demà al matí anirem de gratis al saló del manga, ella de Sailor Marte i jo de School Rumble. (o de Yakumo o de Mikoto xD es igual.. amb els cabells sueltos ... es que no tinc ganes de enredar-me el pèl com l'any passat anant de Tenma xD). aixi que a les 8.35 agafaré l'Oliveras i aniré cap allà xD jeje i després a la tarda, aniré a l'FNAC a comprar la resta de novetats que no compri al saló xD jeje... al saló compraré poc pq es + car. a+a+ demà tripliquen punts a l'FNAC xD aixi que... a x les novetats allà (però serà a la tarda... i agafaré el bus del Salvatge! jejejeje :P) per salvatge el fitipaldi d'avui... carai lo accelerat que anava el tio!! a les 20 en punt estavem a Sant Feliu!!! O___O he alucinat amb el tio nou O___O quan le vist he pensat: un de nou! un de nou! xDDD nem a veure que fa.. però com q es fosc... no es veu 1 merda... mirarem com condueix, doncs. xD i carai... llegia però pensava... la velocitat... miraves x la finestra i no es distingia quasi res xDDD q fort... :P

demà vull comprar (al Saló):

** Nodame 1
** Fairy tail 1 (pels regalets xD)
** Llegando a ti 1 (perque no puc esperar +)
** Kirara 1 (pel mateix motiu)

llavors ja estan els de: si em dona x aqui, els agafo allà, sino miraré a l'fnac a la tarda xD (que no ho tenen i fan com l'any passat que no porten les novetats pq la gent tingui menys punts?? doncs allà ells, menys que vendran XD compraré la resta de novetats que vull al mercat de sant antoni el diumenge xD)

les que compraria al mercat/fnac són:

** Deseo vol 5
** Sugar sugar rune 8 (final) -> aquesta potser l'agafi al saló si regalen algo, sino, al mercat xD
** Kirarin 6
** cat street 5 i 6 (si els tenen)
** chiki chiki banana
** Midnight children
** Aikora vol 12
** Encadenados
** Mushi-shi 8
** XXXHolic 13
** Lazos prohibidos 5
** Zetman 9
** Detective Ritual 4
** FMA 18
** DN angel 12 i School rumble 11 m'ho he de pensar pq tinc tanta cosa que potser ho compro més endavant XD

les 4 en taronja són les que tinc en "m'ho he de pensar pq no són preferència xD"

buenu, doncs x avui, ja està tot xD jejeje ara, em miro alguna coseta i a dormir xD jeje

conductor del dia: el Salvatge xD
malvats del dia: Brincos 3 (sens dubte! després d'avui he decidit que vaig allà i el primer que passi, q li donin xl cul!!! ¬__¬ que passa el Cigró? doncs el Cigró, que passa ell, doncs ell, però aixo d'avui és una gran guarrada, per no dir 1 altra cosa)

No hay comentarios: