miércoles, octubre 01, 2008

Compres d'avui

Holaaaaaa!!!

avui he nat a Calella a veure la Tati i a dinar amb ella, he passat 4 horetes allà amb ella i cap aqui

tornaré a posar les compres d'avui ¬.¬ merda de blogger que deixa gravar el que vol!!!! ¬___¬ ** akari vol 2 i 4 ** comme elles (Anoko to issho) vol 3 ** Happy mania vol 7 i 8 ** Cat street vol 4 (que ja me l'he llegit de tornada de Calella) ** Hayate vol 6 i 7 a veure si dema puc anar al mas llui i comprar el vol 9 de Bobobo que ja ha sortit!! *O* (potser Reborn!). havia posat mes coses pero em fa mandra repetir-ho un altre cop! merda de blogger!! ¬.¬ (vaig a estendre la roba i posar una altra rentadora -.-)


afegeixo les compres d'avui dijous:

** Bobobo vol 9
** Reborn vol 9
** Z mazinger vol 1
** Peach girl 18 (final!)

jeje... les esperades novetats de planeta x miii!!! ueeee!si es que... al collblanc hi havia 1 conductor nou ¬.¬ (sense comentaris ni d'ahir ni d'avui ¬_¬ no en vull saber res més del Voltor!!! ¬___¬ si es q x 1 cop hauria d'haver fet cas al que em deia l'Emma de no acostar-m'hi ¬.¬). pos ale, a fer conya amb qui em doni la gana i a volar!! ¬.¬

el conductor del dia? doncs... el Bon home! i prou ¬.¬ T___T

No hay comentarios: