lunes, octubre 13, 2008

el retorn de les Corbates!!!

Holaaaa!!!

avui he nat a buscar tinta x la impressora a la Carlin, pq allà és 2 euros més barata i pel camí he vist al Bicolor amb la corbata i he pensat: és veritat!! el retorn de la temporada de tardor-hivern amb les corbates!!! *O* oooh! (i aixo que el Jesús li va dir al de l'Esplubus... però no me'n recordava xD). i llavors he pensat: vull veure al Jesús amb la seva odiada corbata! xD *O* i l¡he vist, només uns segons, però duia la corbata!! si es que li queda més bé... *O* també he vist a l'home puntual, amb la corbata xD i al Lolo... *O* baaaabaaa xD (però en els que m'ha semblat que no la duien eren el Punyeteru i el Brincos 3... ¬.¬). la curiositat: les conductores també porten la corbata?? XD no m'hi he fixat mai... xD

i de moment, ja esà... ara quan agafi el 64 de les 13.55 (o sigui, de les 14.15 XD en temps real d'arribada del Brincos 3), m'hi fixaré si porta la corbata... estic pensant: em moro de ganes de veure al Pepón amb la corbata 1 any més *O* i de veure més estoneta al Jesús amb la corbata *O* i ... de veure al Salvatge amb la corbata *O* jojojo... segur que deu estar... *O* i el Cap de pollo *O* i el noi dels ulls de serp *O* i el "tio bueno" *O*(x tots aquests... baaaabaaaa xD) -> els vull veure a tots aquests (i si hi ha més tios bons, també xD) amb la corbata!!! *O*

buenu, no+ era això, que he de seguir buscant x internet la resposta a la questio setmanal de literatura llatina...U___U (demà si que aniré a buscar el bus del Jesús per anar a la biblioteca, però es que avui havia de fer moltes coses... ^.*)

jeje... el Brincos 3 ha vingut puntual i duia la corbata xDDD si es que.. xDD pero estava força borde, no se perque... ¬___¬ m'ha respost pero 1 miqueta més i no em para ¬...¬
he vist al Pepón amb la corbata *O* hehehe... duia el 63 xD tmb he vist 1 home estrany xD i el Jose Luis també duia la corbata... tmb he vist al Pèls, saludant efusivament, però amb aquella foscor no+ l'he vist a ell, no he vist res + xD... m'hauré d'esperar a demà x veure si veig al Tio bueno i al Salvatge amb la corbata xD jejeje *O* parlant del Jose Luis, q segur q sa pensat que me emprenyat amb ell, no, no estic emprenyada amb ell sino amb la mala puta que quan m'ha vist a la parada, sabent que el Jose Luis em pararia davant meu, se ma fotut a empentes davant meu pq fos ella la primera en pujar i seure al davant a xerrar amb ell, serà mala puta cabrona asquerosa!!! T____T per aixo m'he indignat... apart que una senyora li ha preguntat algo al Jose Luis just quan tocava que em digues algo a mi i me quedat amb l'hola a la boca... ¬__¬ quina rabia!!! però era x aixo... ¬.¬ serà mala puta! em moria de ganes de fotre-li una patada, x puta! pero si el dijous, q es l'altre dia que torno amb el Jose Luis, sem torna a fotre al davant expressament i a empentes, li foto 1 patada i es menja la porta del bus, x puta! puta vella de merda! aqui fotent empentes! que sa cregut!! ¬__¬ jo també vull xerrar amb el Jose Luis... ¬...¬ sera guarra! ¬_¬ tmb he vist al Patillut amb la corbata xD i al noi estrany també xD

la frase del dia: "mira, uno de tus tios buenos" ¬__¬ (no poso qui ha estat pq ell ja sap que ho ha dit ¬.¬) i l'altra frase no se si posar-la pq donarà lloc a burxades x tota la setmana ¬_¬ (va, ho posarem: m'ha dit que si em posa el Salvatge!!! serà possible! tros de burxador! només he dit que m'agradaria veure'l amb la corbata! res més, vale?? pq el Salvatge és un home casat!! ¬__¬ si es que... no m'interessen els homes casats!! no+ em fa gracia pujar amb ell i m'ho passo pipa i m'encanta però res més i havia pensat: com li quedarà la corbata? xDD ¬__¬)

No hay comentarios: