domingo, octubre 12, 2008

Festes de tardor 2 - Rosario to Vampire Capu2

Holaaaaa!!

avui he triat un color de lletres lleig i estrany xD

avui, segon dia de les festes de tardor on he assistit a esdeveniments, he quedat amb la Tati, la Vane i la Edith a la plaça de la Salut però com que la Edith no venia, ens en hem anat nosaltres soletes a esmorzar i a seguir el Cercavila... q si ho arribo a saber, quedem davant de casa meva xD jeje... total, el nen de la Tati estava superemocionat, tant com la nena del Pèls 2 xDDD quina gràcia, la Tati ballant amb el seu nen i el Pèls 2 i la seva senyora jugant amb la seva nena. també he vist un dels calvos amb la seva family i l'altre també xD jeje també, quan he anat a dinar m'he trobat el Brincos 3 amb la seva family ^^ quina gràcia ¬.¬ (i si no era ell era el seu clon xD) el q ma fet ràbia es que fumava com un carreter el tio... ja podien fumar fora del restaurant!! q per algo estava prohibit fumar!!! ¬__¬ és indignant ¬.¬ aquests fumadors... q no ho respecten, els espais de no fumadors ¬¬ als restaurants es va a dinar i no a fumar!!! T____T

i bé, avui he vist els dos primers episodis de Rosario to Vampire Capu2, i val a dir que la Cocoa, la germana petita de la Moka (noms molt originals, per collons ¬__¬) doncs em recorda molt a la noia de Negima...a la Asuna xD jajaja :P m'encanta la cançó de l'opening, ara, aquesta temporada em sembla molt però que molt més ecchi que l'anterior... és més, em recorda molt a To love ru... pq si no ensenyen unes calces a cada minut, no n'ensenyen cap! ¬.¬ amb aixo vull dir que no paren!! ¬.¬ es una miqueta indignant que siguin tant pervers pero... no deixa de ser divertit xD :P (home, m'agrada més el Tsuna, q ensenya els calçotets xDDDD és broma :P ara m'he recordat d'una anècdota que més val que no la recordi aqui xDD perquè sino... cada cop que el vegi men seguiré enrecordant dels seus calçotets cutres xDDDD jajajajaja... ¬.¬ ara m'ha vingut 1 altra cosa a la ment xD juju).

i avui no hem pujat a les atraccions perque estaven parades, aixi que res... fins l'any vinent! xD tampoc he pujat amb el bus i aixo que el duia la noia morena U__U jo que volia saber com condueix U__U pero buenu U.U

i ara, possiblement em llegeixi el vol 10 de Reborn! *O* m'encanta *O*

d'Uzumaki em queda el desenllaç, respecte a la peli, estan molt ben recollides parts de capítols del manga, però per mi, hagues estat molt millor una mini serie a l'estil de "the ring" perquè aixi haguéssin recollit totes les històries al voltant de les espirals. m'ha fet ràbia que fessin com si la mare de la Yukie estés morta perque perd part de la gràcia, que fessin que fos filla única sense el pesat i agosarat del seu germà. i el Shuichi és un superestupid, enlloc dels superpoders que té en el manga i que realment el converteix en un novio, que realment estima i protegeix la Kirie amb tota la seva ànima. quines ganes de anar el dimarts a buscar el volum 6 a la biblioteca!!! (es que dilluns no és oberta al matí i hi he d'anar el dimarts U__U).

i bé, ara em miraré l'episodi 99 de Reborn (es que duia setmanes sense mirar Reborn perque no tenia temps i estava viciada a mirar Slayers Revolution, Kirarin, Maria sama i altres que he finalitzat... xD i ara me'ls miro tots avui xD jajaja). One Piece... a veure quan segueixo mirant... es que aixo de Thriller bark se m'està començant a fer bastant pesadet... aquest Gekko moria dels nassos... ¬.¬ si ja es veu que el Luffy l'acabarà guanyant tard o d'hora ves a saber com i que el preu xl seu cap pujarà com l'escuma... XD em toca l'episodi 358 i veient "screentshots" de l'episodi 371, q es l'últim que he baixat, encara lluiten contra el Gekko moria... ¬.¬
Tales of the Abyss la trobo força interessant, encara que li tallaria els cabells al prota xD jajaja ;P. he baixat el tercer episodi, que me'l miraré després del de Reborn XD
és que hi ha tantes coses que vull mirar i tant poc temps x culpa dels deures del màster!!! ¬¬ (quan m'he passat 1 setmana anant cada matí a la biblioteca sense poder llegir comics fins que he trobat el que em demanaven de deures ha estat molt estressant!! tenia mono de manga!! xD).

buenu, doncs no recordo que més volia posar... aixi que per avui ja està. ^^

he afegit una "wishlist" amb alguns dels molts manga que m'agradaria que veiessin la llum aqui xD dels que m'agraden i que si els treiessin segur que compraria sense dubtar-ho xD jeje *O* evidentment m'agradaria tenir tots els de la Nana haruta, tots els de la Maki Usami i tots els de la Mayu Sakai xD però es que m'ocuparia molt d'espai xD jeje. a veure si alguna d'aquestes les llicencien i em fan feliç xD tant com amb Liar Game... q em moro de ganes que passin aquestes 2 setmanes per poder-lo tenir entre les meves mans *O*

No hay comentarios: