martes, septiembre 30, 2008

Maria Sama ga Miteru i un nou mote

Holaaaa!!!

avui al matí he acabat de veure la serie de Maria Sama ga miteru, la primera temporada, que consta de 13 episodis. Avui mateix també, he començat la segona temporada, que també té 13 episodis. ^.*

(ja em queden 2 episodis tant sols de To love Ru x acabar-la... es 1 pena q tant sols tingui 26 episodis pq em fa riure moltissim *O*).

avui he posat un nou mote a un Calvo que per mi era "el Calvo" xDD o "el Calvo Borde que sempre es fica amb mi" i que sempre em diu mimada i consentida i capritxosa... doncs aquest. i es que, avui me'n vaig a la carretera a xl 64 de les 16 (be... el de les 15.30 xDDD q sempre passa a les 16 xDDDD), doncs aquest. ve i penso: oooooH! 4 autobusos seguits! i teniem 1 51 supertrasto (descartat xD), un 64 nou *O*, un 61 1/2 nou i un collblanc... *O* tots seguits xDD quina gracia... aixi que el primer de tots, el 64 nou, q venia buit, doncs penso: em resigno i men vaig amb el Calvo borde que mai no em contesta... xDD i li dic hola i em contesta i penso: oooooh! q sa donat 1 cop a la calva que em contesta avui???? O___O total, q vaig enrera, posa l'aire O___O i em kdo encara mes alucinant... miro al 61 i veig al Jesús i em quedo: joooooo! si ho arribo a saber... U__U pero buenu, el Calvo ha anat flipat fins a Bcn i en 10 minuts s'ha plantat alla. en veure el 67 de BCN li dic superemocionada: oooh! adelanta'l, q aquest es el que vull! xDDD i el Calvo mira i diu: eres una caprichosa y una consentida!! si es que... y si no quiero pasarlo que? eh? piensa que soy malvado... xDDDD total, q diu q fa la bona obra del dia i me l'avança xDDD jo men vaig tranquila xD i contenta pensant que no el veuria mes xDDD. peroooo, quan surto de classe agafo el 64 de les 22.15 i ... era el Calvo 1 altre cop!!! i es que m'ha sortit de l'ànima: un altre cop tu??? i ell diu: eso lo tendría que decir yo. diu el Calvo resignant-se i posant mala cara xD amb el seu superpinganillo que duia que estava xerrant, suposo que amb el seu jefe dient quantes persones pujaven en el seu darrer trajecte xD. li dic hola i ell 1 hola de : pq havies de venir 1 altre cop? XD... total, q men vaig enrera i jo vinga badallar, fins que el paio malvat, fa veure que va x esplugues i me espantat pensant: que fa aquest sonat??? i el veus posant una pose "pepón" i diu: es que soy Malvado. a q se te ha pasado el sueño de golpe? ¬____¬ aixi, q després d'aquesta gran frase i de dir-se Malvat a si mateix x segon cop en 1 dia, se li queda el mote de "el Calvo Malvat" xD (ah! mentre esperava he vist els dos dels dos ultims autobusos, del penultim, el Cap d'es, i de l'ultim, el Salvatge xDDDD *O* i si no eren ells, doncs deurien anar solament a cotxeres... pero com q eren els unics que e vist anant cap a macia... doncs he pensat q son ells els dels altres dos autobusos xDDD).

buenu, doncs ho deixo, q començo a tenir son de nou, q els efectes de l'espant del Calvo per fi es passen XDD

i si l'anomeno conductor del dia es no+ pq ma avançat al 67 i l'he pogut agafar ^.*

No hay comentarios: