sábado, septiembre 27, 2008

Novetats del mes i el nou joc de la wii! *O*

Holaaaaaaa!!!

avui he nat amb el Jesulín d'anada i tornada!! *O* jejeje (Pepón, malvat, q et canvies d'hora! xDD)

buenu, doncs e nat, primer de tot, a l'FNAC del triangle, on no tenien RES del que volia, aixi que me ne nat a Continuarà a veure que trobava xD i he comprat tot el que volia ^^:

** Amigos y amantes.
** Amasando Ja-pan vol 19
** Las infidelidades de M
** La obsesión de Otome vol 1
** The gentlemen alliance vol 6
** Gakuen Alice vol 14
** Vampire Knight vol 3
** Nagatacho Strawberry vol 4
** Rapsodia celestial vol 3 (final!!)

buenu... llavors, me ne nat a veure si trobava uns sostenidors Xd i ne trobat uns de blancs, monissims al Intimissimi de l'illa... pq els del portal de l'angel eren uns bordes i em deien que no sabien que eren... no entenien ni el catala!!! T___T i no tenien ganes de vendre... aixi q ...

mentre anava cap a l'illa me trobat l'Andalús que em saludava rient mentre em deia que si anava a veure el Jesús... xD que no és evident?? xD jejeje

he vist les mitges idonies x fer conjunt amb la meva brusa vermella pero... no tenien la talla 2... no+ la 1... U___U a veure si aqui sant Feliu les tenen ¬.¬

i també he nat a la Sai Maia a comprar el nou joc de la wii del Wario Land: the Shake Dimension. jeje *O* 45 euros, més barato q en les altres tendes. ^^

i bé, com sempre no he pogut dir-li res al Jesús apart d'hola... avui anava sense afeitar (ell, evidentment xD). i sa enfadat pq li e dit q era monisssim >,< jooo! mon germa diu q depen de quina tia li digui, s'emprenyaria... ¬.¬ q si li dic jo ja no li afecta... U___U en parlaré amb la Tati a veure que en pensa xD pero es q ma sortit de l'anima pq estava somrient-me supermono i ma kdat com un: pero q monissim que ets! i ma girat la cara U____U. potser si li hagues dit "maco" no s'hagues indignat? xDDDD

buenu, men vaig i ja seguiré després que m'ha trucat la Olga x kdar una estona.. o no estic sol·licitada o em truca tothom!!! quina gent!! xDDD (vull kdar amb el Jesús!! jooooooo! U.U)

No hay comentarios: