viernes, septiembre 26, 2008

Entrevistes de feina

Holaaaaaa!!!

ara feia dies que no sabia que posar XD... es broma, es que no en tenia ganes :P

avui he anat a la tercera entrevista de feina de la setmana, des del dia 23 que vaig tirar el curriculum a infojobs que m'han trucat de 4 empreses... impressionant!!! O.O vaig fer la entrevista xl Lidl, on no buscaven gent de matí, vaig fer l'entrevista xl Mc merda, on no buscaven gent de mati x les hores tant diferents que tenia ¬.¬ i avui n'he fet una per l'FNAC de l'illa... ^^
dilluns en tinc una altra x una botiga de roba, a 4 minuts de la universitat!! >.<>

avui, he agafat el bus del Brincos 3, el 64 de les 10.30, que m'he alegrat moltissim de veure'l, pq feia temps que no em portava! dd el dia en que van tenir un pique ell i el Pepón XDD i m'ha tractat superbé com sempre ^^ jeje... (i m'ha posat l'aire ^.*).
i després, x tornar he tornat amb el senyor amb cara de profe d'insti, q ja em va portar un dia xD... amb 1 trasto U___U i després a la tarda, quan e nat amb mon pare a felicitar el Marc, el meu cosí, q fa 17 anys, xD com passa el temps! xD i he vist el Salvatge i m'ha saludat amb la mà!!!! *O* oooooh! i duia el jersei! i no duia els pelacos de sempre!!! impressionant!! es el primer cop q em saluda dd el bus estant jo xl carrer!!! :O *O* i ma fet ilusio xDDD

i demà.... a perseguir al Jesús xDDDDD (es broma xD). no el perseguiré.

buenu, després de fregir el porc i aixo i sopar xDD segueixo xD lalala... doncs dema vull anar a bcn a x les novetats de manga i xl joc de la wii de Wario Land: shake dimension xD jejejeje... si no kdo amb ningú m'hi viciaré TOTA la tarda xD hahahahaha :P

i tmb m'agradaria el Mario party DS x la DS xD jeje... q mon germà ma dit que si mel compro em deixa la seva DS pq hi jugui... lalala :P

buenu, dema ja posaré les novetats que em compro i si trobo el joc que vull... no en posaré cap foto pq no tinc camara digital en aquests moments... ptser x les rebaixes de gener de l'any q ve en busqui alguna, si trobo feina, es clar Xd jejeje :P

les novetats que m'agradaria comprar són:
** Amigos y Amantes.
** La obsesion de otome vol 1
** Las infidelidades de M (vol unic)
** Rapsodia celestial vol 3 (final)
** Yakitate vol 19 (a veure si el trobo d una punyetera vegada!!! ¬.¬)
** Alice vol 14
** SDC vol 6
i mu he de pensar xD ---> Sakura wars 6, Negima 18 i tRC vol 21 (pq son series que a vegades son molt interessants i altre volta avorrides xD).

les que m'he comprat avui són:

** FMA vol 17
** Wild life vol 5 (*O* Tessho *O*)


bé, doncs men vaig a rentar els plats!! fins dema!! ^.*

ah! el conductor del dia: evidentment, el Brincos 3 i de 2n del dia, el Salvatge! ^^


No hay comentarios: