sábado, septiembre 13, 2008

Moyashimon i True tears final! xD

Holaaaaa!!!

avui he retrobat el voltor, q duia el 64... pero no m'ha fet massa cas... mes que res pq jo le vist dd el carrer xDD pero... m'ha mirat.. xD que ja es algo ^^ millor que res :P tmb he vist el Jacin, q al final es pensarà que el persegueixo, com el Voltor, pero es pura casualitat xD que anava a comprar xD (passant x la carretera ^^). i tmb m'ha semblat veure el Pepón ^^(mati interessant *O*).

buenu, doncs ara fa un parell de minuts he finalitzat l'anime de Moyashimon, la veritat es que es força instructiu i m'ha agradat molt.

ara he començat (ahir) la serie de Reaper i la trobo molt divertida. el Sam es molt guapo xD i aixo m'anima a seguir-la veient xD pero la trobo força curiosa xD un diable, un home madur que encara es conserva be, amb 1 atractiu especial i el noi jove que sigui guapo, enamorat d una noia una miqueta curta pero mona xD. curiosa combinacio que m'ha atret moltissim.

també seguiré amb Bones, ara que la 4a temporada d'Stargate ja la he acabat i no em queden episodis i hauré d'esperar a la cinquena temporada en dvd... potser cap alla el març de l'any que ve xDDD

dels animes que tinc per començar de la llista que vaig fer, estic pensant quin començaré enlloc de Moyashimon... no se no se xDD miraré i remiraré els cds i dvds gravats que tinc aqui al costadet i... ja veuré...lo més probable es que la serie afortunada sigui To heart i totes les seves sequeles xD pero potser sigui Onegai Teacher... ja que la vaig baixar fa força temps, de les primeres series i en veure Onegai Twins en el seu moment, em va cridar l'atencio pero la trobava massa ecchi pel meu gust d'aquell moment. aixi que rebuscaré entre els cds antics i segurament m'inclini per Onegai Teacher, seguit de Ai yori aoshi enishi (q espero poder acabar de baixar quan acabi amb Shakugan no shana II... q ja fa dies que provo de bxar el darrer eps x veure les dues temporades de cop... ^^)pero es un dir, pq tinc moltes series començades... avui he représ Kimi kiss que feia segles que tenia parada i m'he mirat un parell d'episodis i Kirarin igual. son series interessants pero que m'avorreixen en alguns moments... (potser empalaguen massa xDDD).

sigui quina sigui ja decidiré ^^

bé, a la que acabi amb aixo em sembla que me n'aniré a dormir... no tinc massa son, pero em sembla que ja toca. potser quan m'estiri al llit me n'adono que tinc son. es que aqui fa com una mena de calor i fresqueta alhora i no se si aconseguiré adormir-me... dormo en tirants i pantalo curt... pq aixi em puc tapar! xDDD jejeje *O* lo millor de quan refresca una miqueta es gandulejar al llit i tapar-se! *O*

PD: avui diumenge he finalitzat l'anime de True tears, q no ha estat gens malament, pero q hagues preferit que acabés amb la Noe que no pas amb la Hiromi, pero buenu xD

també l'anime que he decidit veure ara que he acabat Moyashimon es "Sketchbook Full Color's". he mirat el primer eps i no esta malament. ara el que decidiré es quin veure enlloc de True Tears. el més probable es que sigui Myself Yourself. ja que es mes curt que Clannad. pero ja veuré.

No hay comentarios: