viernes, septiembre 19, 2008

Varies coses... aviat... novetats! xD

Holaaaaa!!!

com que no tenia gaires ganes d'escriure ni de dir res de res no ho havia posat, excepte el "conductor del dia" xD. jeje

varies coses, ahir em vaig comprar el vol 10 de Neuro *O*... tant fantàstic com sempre, en Neuro. i el vol 6 de Karin, m'encanta també *O* ultimanent quasi tot es de la Shonen Jump, el q em compro... q hi farem? xD

pel que he vist, ha sortit a la venta, de lo que m'interessa: (q dema procuraré anar-ho a comprar... en bus, es clar xD... prepareu-vos, que demà vindré! ---> no dic quan que fugen de mi tots els q m'interessen menys el Pepón, ell si que és un home! ell no fuig de mi! *O* Pepón, ets el millor!!! ^^ a veure si apreneu d'ell i no fugiu!! ¬_¬). bueno, lo que deia es que ha sortit a la venta:

-- La Ventana de Orfeo 4 (val 10 euracos pero es imprescindible x mi *O*)
-- Bleach vol 26 *O*
-- Crimson hero (l'adoro *O*)
-- Yakitate Japan vol 19 (l'esperava amb impaciència!!! *O*)

han sortit altres coses pero aquestes son les imprescindibles... si hagues de triar... 2, x exemple... em quedaria sense cap mena de dubte amb la Ventana i Yakitate xD... pero espero poder-les trobar les 4... pq em moro de ganes de llegir-les totes!! *O*

tmb vull el vol 6 de Adult time pero ja se que fins dijous 25 o el divendres 26 no arribaran aqui, aixi que... potser amb sort el dia 23... pero ja em diuen que no es segur q li arribin en dimarts, quasi sempre es el dimecres... peeeero com q es festiu... doncs apa, fins divendres res de res xD que hi farem?

ara m'estic plantejant començar la serie de Nodame Cantabile, ara que em queden dos episodis de l'anime per veure despres de la marató que m'he fet aquesta nit xDD, q m'hi he viciat pq veia que aviat començaria una segona temporada de l'anime... i ara, vull veure el drama quan dema al mati acabi l'anime (pq em vaig bxar l'ep 22 pero era defectuós i no el puc veure pero com q esta en MU pero fins les 24 no puc bxar res... doncs no se si el podré bxar avui i el miraré dema al migdia o bé el bxo dema al migdia i mels miro tots dos seguits més l'especial que se m'esta bxant ara xDDD jajaja... i aixi ara aprofito x buscar els dvds del drama de Nodame x mirar-los dema també.

pero es que em sembla que el manga de Nodame té força volums... 22 volums!! la mare que la va... ¬___¬ jo pensava que tenia 23... xd pero 22 i oberta... bravo!!! ¬_¬ en principi deien els d Norma que seria mensual, oi? xD ja veurem quan triguen en posar-la bimestral i que triguem els anys de maria santissima en acabar-la xDDDD si es que... com Wild life... quan hi penso... U___U pero buenu... no mes segur es que caigui... U___U igual que One pound gospel... xD la meva temptacio... xD :P

avui he reordenat els comics de la meva habitacio posant-ne les finalitzades a dins de l'armari xDD es que sino... be, de la nova prestatgeria que tinc xl manga xD i deixo a la meva habitacio les series en curs... q com que son poques... xDDD de finalitzades en son ben poques... apart de love celeb, galism i alguns oneshots que em vull rellegir proximament... xD jejeje... es que volia posar-ho per autors... pero ja ho faré mes endavant. ^^

buenu, doncs em sembla que aniré a dormir tant bon punt s'acabi de bxar l'especial de Nodame i dema sera 1 altre dia i em bxaré l'ep 22 i em miraré el 22 i el 23 i l'especial...xD jeje... ah! ara rebuscaré els eps del drama... vinga, ja ens veurem! (ja posaré algo si dema trobo alguna novetat! jeje ^.*)

No hay comentarios: