jueves, septiembre 11, 2008

Dinar a la muntanya

Hola!!!

avui he nat amb el meu germa a dinar a la "muntanya". es a dir, a dinar a sant vicens amb ma mare, ma tia, la meva cosina, ma avia i mon germa. hem anat a buscar el 62 q hauria d'haver passat a les 12.15 x torreblanca pero ha passat a les 12.30 ¬.6 es que el Jacin s'ho pren amb la calma xD. i x l'altra banda ha passat l'Antonio xD amb la seva mala mirada xD que no se que haura sentit i pensat en aquell moment, pero que consti que no he dit res de mal. tant sols he dit quan l'he vist: mira, aquest es l'Antonio, el preferit dels avis (pero evidentment, referint.me a q es el preferit dels meus avis xDD). i ell ves a saber que sa pensat xDD. hem agafat el Jacin x anar, on duia l'aire acondicionat fluixet pero s'estava a la glòria xD. pero ma fotut q mon germa fes l'imbecil com el feia i em fes passar vergonya ¬..¬
per tornar, hem agafat el Cap de Cigró, q ha passat 30 minuts tard ¬__¬ quina barra q te!! evidentment, no es mereixia que li digués ni hola!!!! x tardon! pq ens hem fregit amb el solano de les 3 de la tarda alla la muntanya!!! ¬.¬ i pel cami hem vist el Salvatge que duia el 62 de les 16... q si ho arribo a saber!!! evidentment, mon germa havia de tornar a fer el subnormal i ha començat a tirar-se rots i a dir que anava molt impuntual el bus, q sa menjat tots els semafors i que anava ja amb 1/2 hora de retard! vale q era cert pero no calia començar a cridar pq al Cap de Cigró li era igual ¬_¬ pero espero que no passi res... pq de fet, no soc responsable d ningu... i no puc manipular el que ell pensi ni faci ¬_¬ (pq evidentment, m'agrada mes agafar el bus jo sola pq soc responsable del que faig jo, no del que fa un altre que va amb mi x questions alienes, ale XD)

buenu, dit aixo, men vaig d'aki que acabaré de llegir el vol 3 de B.O.D.Y xDD jejejeje... a veure quan surt el vol 8 de Secretos que tinc ganes d'agafar el bus del Salvatge i ensenyar-li el vol 8! xDD

ah! si el tutor m'accepta les assignatures que jo vull, agafaré el Salvatge x anar i x tornar CADA dia!!! xDDD menys el dimarts x tornar pq surto a les 10 de la nit xDDD jajajajaja :P quina ilusio xD (a algú e de molestar, si no trobo on esta el Jesús :P)

buenu, lo dit, toco el dos o em faran fora a patades! xD

No hay comentarios: