miércoles, septiembre 03, 2008

High school girl vol 7!!! ja men kden 2!!!

Holaaaaa!!!

avui he nat a buscar el vol 7 de High school girls, q man trigat mooolt menys q amb el vol 6, en portar-me'l i tmb man portat el vol 2 de Anoko to issho. i m'he encarregat el vol 9 de Lovely complex, el vol 3 de Anoko to issho i els vol 7 i 8 de Happy mania ^^.

també he comprat els vol 7 de Sugar Sugar Rune i el vol 6 de FY genbu. dels quals ja me llegit al tornar el vol 7 de Sugar Sugar Rune, q es queda superinteressant i que em moro de ganes de llegir el vol 8! xDDD jejeje *O*

ara m'estic llegint el vol 3 de Detective Ritual i tant sols em queden 3 episodis per finalitzar l'anime de Rosario to Vampire, que vaig deixar a mitges perque volia acabar-lo de baixar xD em tenen viciada aquest i To love Ru xDDD em faig 1 fart de riure xD

buenu, avui, el meu conductor del dia, sense cap mena de dubte, el Pepón *O* q ha estat amb diferencia qui sa portat millor amb mi *O* encara q la salutacio sorpresa del Brincos 3 ma fet molt feliç *O* quina ilu que torni a paxar x sant feliuuuu *O*

No hay comentarios: