lunes, septiembre 01, 2008

Novetats q surtiran aquest mes que m'interessen

Holaaaaa!!

avui ja es 1 de setembre!! ueeee!! llegint llegint he vist que la majoria d'editorials ja han anuciat les novetats q treuran, aixi que poso les que m'interessen xDD

**Planeta**

- Tutor Hitman Reborn vol 10 (esperant encara el 9)
- Bobobo bobobobo vol 10 (el mateix xD)
- Neuro vol 10 (encara he de comprar el 9 pq espero q mel portin U_U)
- Hot gimmick vol 6 (el 5 l'espero encara U.U)
- Kirarin Revolution vol 4
- Cat street vol 4
- peach girl vol 18 (encara espero el 17 U.u) -> ultim volum!!!
- Karin vol 6
- Adult time vol 6


**Glénat**

- Gakuen Alice vol 14
- Bleach vol 26
- Negima! vol 18
- Crimson hero vol 8
- la ventana de orfeo vol 4
- The gentlemen alliance vol 6

-----> pendents: Hayate i d.gray-man... algun dia trobaré els volums que em queden... es que quan hi vaig i no els busco, estan i quan els busco, no estan U__U

**Ivrea**

- Rapsodia celestial vol 3 (pendent el vol 2)
- Yakitate! Ja-pan vol 19
- Otomentaru vol 1
- M no yoromeki

**Norma**

- Wild life vol 5 (en principi hauria de sortir aquest mes xD)


**Panini**

- Vampire knight vol 3 (després de veure el trailer de la segona temporada em venen unes ganes terribles de veure-la ja i de seguir amb el manga xD)
- Nagatacho strawberry vol 4


fins aqui les novetats que m'agradaria comprar aquest mes... pero lo mes segur es que a part de les de planeta, q segurissim q les compro pq les tinc encarregades xD, les altres, dependrà de si trobo 1 altra feina o no XD.

pq indispensables indispensables, de les que no son planeta (pq de les de planeta les no indispensables serien Kirarin i Adult time xD), Gakuen Alice, per descomptat! indispensable i el 19 de Yakitate tmb xD les de la mayumi tmb ho son i la de la Ventana no puc estar sense aquest dramon encara que hagi de fer sacrificis x comprar-la xDDD i wild life adoro al Tessho... aixi que espero trobar alguna feineta xD aixi no m'hauré de gastar res del "finiquito" que em donin de la meva actual feina xD. pq segur q em donen 1 merdeta... buenu, x les novetats del mes i la t-50/30 si que en tinc XD pero pel mes que ve a 2 velas... i com que el mes qe ve es el salo i vull tantes coses que serien uns 100 i pico d euros... xDDD potser 150 xD aixi que hauria de trobar algo i guardar-mo per aquest moment ^^

aish, avui he nat de compres amb mon pare, xD per variar, xD i he vist al Salvatge, al Tio bo (q estava enlloc del ´Voltor), un paio raro xD i el Calvo de la mala llet xD que sem kdava mirant dd el seu collblanc xDDD juju

buenu, doncs res mes a dir xD a veure dema que faig... pq el dia 3 si que he d anar a la uni, aviat aviat i he d agafar un collblanc, millor, pero no se qui hi ha U.U serà a sorts! xD lalala... :P

conductor del dia: el Salvatge xD

ah! avui m'he llegit el vol 4 de Deseo i esta interessantissim! mentre llegia alucinava! xD O__O entre putes i nens fora del matrimoni... anava la cosa xD i sa posat com diuen en castellà_ al rojo vivo! xD

1 comentario:

Fate dijo...

T_T Jo vull acabar de comprar Rozen Maiden <3 També m'agradaria comprar Karin (vaig veure l'anime i em va encantar <33) U__U I també Vampire Knight T_T

Ah, i ara surt Sakura en català xDD A bones hores, jo la vaig veure en castellà ja fa molt temps, en la biblioteca del meu barri xD Sense gastar cap euro ^__^ Però el l'últim volum no estava i vaig que estar esperant una setmana xD