viernes, septiembre 05, 2008

Els esperats comics d'agost xDD 1a part! xD

Holaaaa!!

avui he nat a mirar a veure si em tenien els meus comics d'agost pero man dit que no mels podria portar pq no sap si li arribarien els d'aquest mes!!! U__U aixi que e nat a continuarà a buscar els de planeta d'agost: peach girl vol 17, neuro vol 9 i hot gimmick vol 5 (falten els de bobobo i reborn U.U).

i tmb me comprat el vol 2 de Rapsodia Celestial i el vol 11 de Aikora! xD realment ma sorprés de veure-ho realment a la botiga *O*

aixi que e agafat el bus... amb el Mosk 6, q esta a tot arreu i el peloparriba, q es posava els pèls cap amunt x fer honor al seu nom xDDDDDD que bo XD i el pepon, q renova 1 cop mes la seva posicio com "el conductor del dia" xD.. jejeje *O* per ser evidentment el millor XD no ma donat la gana de pujar x 2n dia consecutiu amb el mario xDDD jojojo :P

i x tornar, amb el Ceri..q se ma acabat la bateria del mp3 i he hagut d sentir la veu d'aquell paio q em posa la pell de gallina... quina esgarrifançaaaaaaa! U__U (el del paio aquell q no esta be del cap i q te aquella veu tant estrident U___U)

buenu, doncs men vaig a llegir una mika mes del vol 9 de Neuro i després seguiré amb el vol 6 de High school girls.

x fi he acabat l'anime de Rosario to vampire on me kdat amb ganes de mes xDDD ara el meu propòsit xls propers dies es acabar Neo Angelique Abyss, q em queden 6 episodis :P.

i intentar bxar de nou l'ep 4 de Seigi no mikata que no hi ha manera de trobar un que no sigui defectuós! diuen que a la tecera va la vençuda! ja u veurem U__U

No hay comentarios: