domingo, agosto 10, 2008

Tonteries varies

Holaaaaa!!!

ara feia dies que no posava res pq no tenia res a dir... comencem xl principi....

ahir vaig anar a Molins, a veure si trobava pantalons, siii! en els xinos en vaig trobar uns x 5 euros! ueee! tmb vaig veure 3 cops a l'edu, 2 al cap de cigro, al peloparriba q em va mirar amb despreci... al cap de pollo i a l'home que sempre duu el 97 XDDD (no se km dir-li... xD) total, q ahir tmb em vaig comprar uns llençols monissims xl meu llit, pq feia 12 anys que tenia els mateixos i estaven esgrogeits i en principi eren blancs amb llacets roses i ara son grocs amb llacets roses... U___U (grocs de la suor acumulada i q no marxa dels anys.. i x molt q provi de treure-ho amb neutrex futura i altres no surt... ara seran uns draps preciosos xDDD)

avui, hem fet una excusio amb mon pare, mon germa, el ferrancete i jo, amb el cotxe del ferran i hem anat a veure el Castell de Calafell, el castell de Santa Oliva, el castell de masllorenç i el de Rodonya. i hem dinat a Rodonyà. (he trucat a l'emma x veure si ens veiem, pero com q es una idiota i no li dona la gana de baixar del burro i no em volia agafar el telefon, doncs ella s'ho perd!!!).

tmb he vist la peli de Hitman, de la qual lo unic q valia la pena es el tio bo xDD pq ma decepcionat 1 uep el final... ¬_¬

per fi he acabat amb Mermaid melody, i ara estic amb les histories extra del volum extra xD

he descobert el drama d'un manga que m'encanta, Seigi no Mikata ^^. intento bxar l'ep 1 dd fa 3 dies ¬_¬ a veure si avui ho aconsegueixo (ja-ja-ja .. riure sarcastic... a partir de les 15, aquesta merda d'ordinador no funciona km deu mana! ¬.¬)

tmb he finalitzat la merda de "monkey highschool o Saruyama!"... porqueria asquerosa!! m'hauria d'haver imaginat q s'acabaria amb el colegi!!! jo volia mes! km la merda de final de mayme angel, en que es queda amb 1... imaginat el que vulguis... ¬_¬ em fan sentir km 1 imbecil, gastant temps i calers.. pero gracies a aixo, mu penso mooooooolts cops, abans de començar 1 nova serie... tant, q de moment, no en començaré cap de les anunciades x proximament... (exceptuant, es clar, les de la mayumi yokoyama... q les compraré de cap, pq et pixes de riure amb ella... les altres obres d'altres autors/autores... res de res... ¬.¬ estic massa decepcionada... ¬.¬)

una de les obres q paralitzo fins que surtin els 10 volums planejats x la autora, es la de Vampire knight... la versio animada ma decepcionat també.. m'esperava no se, alguna cosa millor, semblant a l'estil de merupuri... ¬.¬ aixi q amb aquest vol 2 passa a "espera" xD tmb esta en el mateix estat, la rallant historia de TRC... q amb quest vol 20... la poso a "quan surtin 2 o 3 volums mes ja la compraré" ¬_¬ i la de XXXHolic, pel contrari, em moro de ganes de mes!! U___U

es que km q aviat ja no treballaré pq començaré el master he de reduir series i les que em faré cada mes serà (en principi):

- neuro
- reborn
- hot gimmick
- cat street
- karin
- bobobo
(acabaré peach girl, x descomptat)

i ja esta... la resta, quan surtin, pq surten totes les q m'agraden quan els rota, doncs les aniré fent poc a poc... SDC, crimson hero, yakitate, aikora, holic, lazos prohibidos, secretos, alice... quan surtin, ja compraré els dits volums XD

tinc encara pendents x comprar el darrer vol del bus, el 5 de karin, el 3 d cat street i les que tinc encarregades que no les podré tenir fins la ultima setmana del mes i em fot moltiiiiiiiisssim!!!! U___U

tmb he llegit q ja estava decidit el doblatge de D.gray-man i he pensat: que be! una serie menys x mirar si la fessin a la tele!!! amb els dobladors que no els conec de res i no m'importen m'és igual! el dia en que la emetin en catala, ja me la miraré xDDD ah! espero que no facin gaires desgracies amb l'anime de Yakitate! q aquest SI q m'agradaria veurel en castella, ni q fos, pero amb 1 bon doblatge... sino... a rebuscar els episodis que vaig gravar fa 2 o 3 anys en dvd xDDDDDD jajajaja :P

buenu, men vaig a veure si em puc rentar el cap xD jejeje :P dema, plans x dema...
anar a veure si trobo la 4a temporada de Stargate atlantis en dvd... anar a veure si trobo algo interessant a l'ives rocher... passar x l'fnac (de pl,catalunya pq no penso posar els peus al de diagonal si no es pq mi obliguen... les caixeres son unes putes asqueroses i molt estupides!!! no els penso perdonar mai lo de la tercera temporada de stargate atlantis i la vergonya q em va fer passar aquella mala puta de caixera!!! jo no robo!!! si no tinc diners, no compro! si vaig a comprar es pq en tinc!!!! ¬_¬ mala puta! i ja soc major d'edat dd fa anys!!!) aixo q em prenguin x 1 criatura de 16 anys em traumatitza U____U... total, q buscaré el vol 5 de Karin... nooo! porto TOTA la setmana somiant q mel compro... o el compro o em peta el cervell!!!! *addiccio a Karin U___U*

i em sembla que res mes, de moment... em toca rentar mes roba, q mon germa sembla que u faci expressament d'acumular la roba de tota la setmana a la seva habitacio x treure-ho el dissabte al vespre i quan surts a la galeria x fer 1 rentadora et trobes que caldria fer-ne 5 i no tens espai i a sobre avui al mati m'exigia roba!!!! ¬_¬ barrut!!!

buenu, doncs fins 1 altra!! dema ja veurem qui trobo al bus del mati xDDD jejeje *O*

No hay comentarios: