domingo, agosto 03, 2008

Compres i 2 animes finalitzats

Holaaaa!!

avui e nat al mercat de sant antoni i he comprat

** Mirmo vol 11 (interessantissim! *O*)
** Rapsodia celestial vol 1
** Corazones de cristal vol 1 i 2 (completa)
** Saruyama! vol 8 (final!)
** Kirarin revolution vol 3

i ja esta... pq volia el 5 de Karin i el 4 del Bus pero fins la setmana que ve no els tindran enlloc... aixi q a esperar!! i quan pugui ja compraré el vol 11 de D.gray-man q no em corre pressa... fins que no mi reenganxi! xDDDDD jajajajaja :P


Ahir vaig acabar, finalment, l'anime de Powerpuff girls Z... q no va estar gens malament ^^ i avui al mati, he acabat l'anime de Minami ke okawari, q em feia força mandra pero que he passat amb ell una bona estona. ^^

volia veure una mika mes de H20 i de True tears pero es que els dos son força rallants... xD i m'interessa mes el manga de Nagatacho strawberry xD hahahaha... :P

buenu... men vaig a llegir... lalala :P

tmb he nat a Jaimes a x:

- Crown vol 4
- La recette de l'amour (josei oneshot ^^)

-> m'encanten tots els joseis d'aquesta coleccio d'histories uniques ^^ be, totes menys la avorridissima historia spin off de Deep love, q es Deep sex... es la mateixa donant-hi voltes i km q em recordava a Sex=love 2 de la Shinjo, vaig passar :P

el q trobo sorprenentment interessant es "detective ritual" *O* ma xocat q m'agradi tant ^^

No hay comentarios: